longfibrose

26-05-2013 om 01:25 uur

Bij mij is 6 weken geleden longfibrose geconstateerd,dit alles in 2 weken van onderzoek ,
Mijn vader heeft dit ook gehad en ik heb de erfelijke vorm die zeer progessief is ,werken mag ik niet meer
en mijn pedicure diploma die ik net vorige week heb mogen ontvangen  die mag in de kast blijven,
Ben vorige week voor het eerst bij professor Grutter in Nieuwegein geweest  en zal vanaf daar nu in behandeling zijn,
Hoe het verloop verder zal zijn weet ik nog niet en hoop dat ze er verder mee zijn als 12 jr geleden toen mijn vader het had.

Login of registreer om te reageren
26-05-2013 om 11:01 uur

Welkom inge.
Ik vind het zeer vervelend voor je dat je deze ziekte heb. Gelukkig heb je 1 van de beste longartsen op dit gebied.
Ik hoop ook dat de medicatie snel aanslaat bij je en het proces een stop toezegd.

Login of registreer om te reageren
28-05-2013 om 00:10 uur

ik moet zeggen voelde wel direct goed in het st Antonius in nieuwegein en bij professor Grutter,daarnaast krijg je een persoonlijke longverpleegkundige waar je veel info van krijgt en de zaken er om heen regelt,
heb nog geen medicijnen en eigenlijk nog herstelende van de biopsie en probeer weer conditie te krijgen .
Erg fijn deze site en lotgenoten te treffen .Ik zeg altijd maar HOOFD OMHOOG EN SCHOUDERS ERONDER :) :)

Login of registreer om te reageren
28-05-2013 om 08:21 uur
Reactie op inge1708

ik moet zeggen voelde wel direct goed in het st Antonius in nieuwegein en bij professor Grutter,daarnaast krijg je een persoonlijke longverpleegkundige waar je veel info van krijgt en de zaken er om heen regelt,
heb nog geen medicijnen en eigenlijk nog herstelende van de biopsie en probeer weer conditie te krijgen .
Erg fijn deze site en lotgenoten te treffen .Ik zeg altijd maar HOOFD OMHOOG EN SCHOUDERS ERONDER :) :)

En borsten vooruit ;)
Heel veel sterkte
Jippie

Login of registreer om te reageren
30-07-2017 om 20:20 uur

Hallo, ik weet ook pas van deze week dat ik longfibrose heb, werken mag ook niet meer, waar ik zeer veel moeite mee heb, en ik zal echt moeten leren doseren, maar het is heel moeilijk om dat knopje om te draaien.
Maar kopje omhoog en samen staan we sterk

Login of registreer om te reageren