Mijn dagje IV

04-03-2013 om 21:50 uur Gesloten

Even hier geplaatst, kan iedereen terug reageren  ;)
@ Hj Bedankt, ben inderdaad al blij met mijn rug die losser is
@ Tessa voorlopig hoef ik niet naar ziekenhuis gelukkig maar, bedankt.
@ Edelweiss bedankt

Verdikt bij de huisarts is buikgriep en astma exa  , medicatie en rust en haar op de hoogte houden.
Voorlopig nog thuis, maar betert het niet of wordt het erger ziekenhuis  .

Slaap zacht    

Veel liefs, knuf  
Heidi  

De reacties zijn gesloten.
07-03-2013 om 22:19 uur

"gelukkig" dat het zo allemaal is afgelopen.

Probeer maar lekker te slapen.

              groetjes en  welterusten 

                                              bessie  :z :z :z

08-03-2013 om 08:58 uur

Ik heb zeker niet goed opgelet met die spreekbeurt. Als het toch nog moet gebeuren dan helpen  deze trucjes misschien (of ken je ze al):

1---  Neem één persoon uit de groep die je kent of leuk vindt en begin daar tegen te praten (je kunt zelfs iemand die je kent midden in je publiek zetten). Het lijkt nu niet een volle zaal met onbekenden.

2---  Begin na het voorstellen met een vraag direct aan één persoon in het publiek.

3---  Loop lekker een beetje heen en weer.

4--- Vraag gerust of ze een vraag even voor later willen bewaren of schrijf hem op een flip-over of iets dergelijks.

[move]O0  Groet en succes  O0[/move]

08-03-2013 om 11:36 uur

Jammer dat toneel niet doorging hopelijk volgende keer weer beter en alsnog naar toneel. Fijn dat je mutaliteit meeviel en je je uitkering behoudt.
Lief dat ze je bij kine op je gemak probeerde te stellen dat er meer volwassenen komen, hoop dat ze je daar goed kunnen helpen. Fijn dat het meeviel in het ziekenhuis hopelijk knap je de komende dagen een beetje op het hoef je niet terug.

09-03-2013 om 20:30 uur

@ Bessie slapen is niet van mijn beste kwaliteiten  ;) slaap enorm slecht. Maar toch bedankt  :)
@ Fritz Bedankt voor de tips, ga ik zeker gebruiken. Er zit al iemand in het publiek waar ik bevriend mee ben, ga wat met haar afspreken  ;)
@ HJ de kine is echt super, heb echt veel effect van wat ze me aangeleerd heeft. Ook dankzij het PEP masker, begin er echt effect van te voelen, en doet heel goed. In het begin was het wat benauwd. Maar nu zalig  ;) en de koorts begint te zakken  :)

Gisteren niet veel gedaan, lekker rustig gehouden en goed gerust  ;) dat is het enige wat nu telt. Zodat ik wat opknap, en me beter begin te voelen. En ik niet te snel terug naar het ziekenhuis hoef. Wel even langs huisarts geweest om alles te bespreken. En het goede nieuws over het pep masker dat zij had voorgesteld te zeggen. Dat mag ook eens, niet alles altijd negatief, het goede mag ook gezegd worden.

Vandaag even wat weggebracht naar een vriendin, ze zei me dat ze geen geld meer had voor eten, want ze had inkopen moeten doen voor haar woning dat ze van het OCMW had gekregen. Heb ik haar gezegd we gaan naar de aldi. Eten moet je doen, dacht eerst langs de voedselbank te gaan maar ze namen niet op. Dan heb ik voor haar wat eten gekocht, dat ze het weekend toch kan eten. En mijn rekening nummer op de rekening geschreven, ze ging dat bij het OCMW binnen doen en zien of ze dat terug storten, maakt mij niet veel uit, ik vind gewoon belangrijk dat ze kan eten. Een weekend niet eten dat kan niet. Maandag ga ik de voedselbank bellen om te horen waar we moeten zijn en ga ik daar eens met haar naartoe zodat ze dat weet voor de volgende keren, als ze niet genoeg geld heeft dat ze dan daar eten kan gaan halen.
Dus weer een goede daad gedaan voor vandaag  ;), voelt gewoon goed andere helpen waar kan  :)

Nu nog wat rusten, tv kijken en genieten van de zaterdag avond. Net lekker gegeten. Mama had konijn met kriekjes klaargemaakt, was zalig lekker  :). En daarna fruitsalade. Beter kan niet  :)

Nog een fijne zaterdag avond.
Slaap lekker deze nacht!

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

09-03-2013 om 22:29 uur

Fijn dat deze kine goed helpt voor je longen en de koorts begint te zakken.
Goed hoor een goede daad doen voor iemand, hopelijk lukt het je voedselbank voor haar te regelen zodat ze in het vervolg als ze krap zit daar wat eten kan halen.
Wat zijn kriekjes?
Wens je een fijne zaterdagavond.

09-03-2013 om 22:39 uur

@ HJ ja dat voelt inderdaad goed, en hoop ook dat ik de voedselbank voor haar in orde krijg.
En hier een afbeelding van kriekjes, in saus en daar dan het vlees nog in, deze keer bij ons konijn, ook eten ze hier ballekes met kriekjes, pens met kriekjes, ... Echt lekker  ;), ze verkopen dat zo in vocht en dat doe je dan bij het vlees, of gewoon op je bord als je bv pensen met kriekjes eet. Het is dan zalig lekker om een boterham in die saus te doppen. Het water komt al in mijn mond  :).
http://heidiswebsite.webs.com/kriekjes.jpg
Hoe noemt dat bij jullie?

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

09-03-2013 om 22:50 uur

Krieken zijn bij ons kersen :)

09-03-2013 om 23:06 uur

Weer wat geleerd bedankt beide kende krieken niet kersen wel hoor.

09-03-2013 om 23:50 uur

Hier heb je krieken en kersen, krieken zijn meer zuur van smaak en kersen zoeter. Allebei super lekker  :)

http://heidiswebsite.webs.com/photos/Krieken/Kersen/kersen.jpg

http://heidiswebsite.webs.com/photos/Krieken/Kersen/kersen1.jpg

http://heidiswebsite.webs.com/photos/Krieken/Kersen/kersen2.jpg

Dit zijn allemaal kersen, de laatste vind ik zalig, maar heb er nog een betere van krieken  ;)

http://heidiswebsite.webs.com/photos/Krieken/Kersen/krieken1.jpg

Vind die wel grappig  :)

Kersen heb je in verschillende soorten, licht en donker van kleur, krieken denk ik altijd licht van kleur zelfs soms naar het witte toe, of met witte plekken op. Maar allebei zijn ze super lekker, om zo te eten en krieken dan ook voor bij maaltijden.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

10-03-2013 om 00:13 uur

Hoi Heidi,

goed van jou hoor dat je die vriendin geholpen hebt!! klasse!!! ^O^
En wat het slapen betreft? >>> kunnen we elkaar aan handje geven.
Door allerlei omstandigheden weet ik er alles van de laatste jaren.
PROBLEEM, af en toe een pilletje heb ik ook wel nodig om goed uit te rusten.

                            het beste en een dikke knuffel

                                                                bessie  :z :z :z