revalidatie in schoondonck (breda)

31-05-2012 om 15:05 uur

Ik heb vandaag te horen gekregen van de longarts dat ik mag gaan revalideren in schoondonck.
omdat ik nu eigenlijk al 2 jaar aan het sukkelen ben met mijn gezondheid.
Hij zou vanmiddag de longarts van het revalidatiecentrum bellen, en dan krijg ik van die longarts weer een brief voor een intakegesprek.
Het wordt waarschijnlijk 5 dagen in de week of 3 dagen en dan 3 maanden.
Dus nog even afwachten wanneer dat is.

Moet het allemaal nog een beetje op me in laten werken, maar ik weet wel als ik het niet doe dat ik dan blijf sukkelen.

Login of registreer om te reageren
31-05-2012 om 15:17 uur

Spannend meid! Hopelijk komt er door de revalidatie een keer in je gezondheidssituatie en ga je weer opknappen!
Succes met de voorbereidingen. Houd ons maar op de hoogte!!
Groetjes
Jorine

Login of registreer om te reageren
31-05-2012 om 15:30 uur

hoi jorine
dank je wel, en houd jullie zeker op de hoogte

Login of registreer om te reageren
31-05-2012 om 17:16 uur

Heel veel succes meid!

Na de eerste intake volgt een assessment week en voer je vele gesprekken en krijg je de nodige onderzoeken. Gezien de afstand van jouw huis naar het centrum verwacht ik eerlijk gezegd dat ze adviseren om 5 dagen per week te blijven. Omdat het anders te inspannend wordt.

Als je er vragen over hebt, gil gerust!

xx

Login of registreer om te reageren
05-06-2012 om 20:08 uur

Hi wendy,

geweldig dat je mag gaan revalideren! ik hoop dat je daar echt opknapt. Hopelijk kan je er snel terecht.

groetjes bioloogje

Login of registreer om te reageren
11-07-2012 om 19:58 uur

hey allemaal,

ik kreeg vandaag een telefoontje uit Breda, dat ik 20 juli het intake gepsrek heb met de
longarts en de verpleegkundige.

Login of registreer om te reageren
11-07-2012 om 20:11 uur

Succes alvast met de intake! Weet je al hoe snel je daarna mag beginnen?

Login of registreer om te reageren
11-07-2012 om 20:35 uur

Spannend allemaal voor je Wendy! Fijn dat je 20 juli al intake hebt, zullen wel intensieve dagen worden. Gaat er iemand met je mee? Succes alvast!

Login of registreer om te reageren
11-07-2012 om 20:37 uur
Reactie op Suus17

Spannend allemaal voor je Wendy! Fijn dat je 20 juli al intake hebt, zullen wel intensieve dagen worden. Gaat er iemand met je mee? Succes alvast!

ja me vader gaat mee

Login of registreer om te reageren
11-07-2012 om 20:40 uur

Slim, lijkt me heel prettig voor je. Samen kun je veel aan elkaar hebben, elkaar aanvullen. Zelf vond ik het heel intensieve dagen, heel confronterend en elke keer bij elke discipline weer opnieuw vertellen. Fijn dat je dan iemand bij je hebt. :) En zo ook naderhand weer op terug kunnen komen. Nogmaals
succes! ^O^

Login of registreer om te reageren