Bedankt voor uw antwoord!

09-11-2009 om 21:22 uur

In dit topic kun je een bedankje achterlaten aan de longartsen voor een antwoord dat je gekregen hebt op je vraag. De longartsen doen dit op vrijwillige basis dus een bedankje is zeer zeker op hun plaats!

[center]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:vryBFyc-k_qKbM:http://www.efira.nl/contents/media/bedankt%20bloemen.jpg[/center]

Een paar weken terug heeft Wanda een antwoord gegeven op mijn vraag over kramp als uiting van benauwdheid! Hierbij wil ik haar zeer danken. Ik neem je antwoord mee naar mijn huisarts!

Login of registreer om te reageren
16-12-2010 om 19:46 uur

Alle longartsen en mensen van de astma fonds advies lijn die de laatste tijd veel helder hebben gemaakt, door het beantwoorden van mijn vragen. Heel erg bedankt. het geeft een stuk meer rust

Login of registreer om te reageren
16-12-2010 om 20:26 uur

Ik vind het super dat de artsen tijd vrij maken om vragen te beantwoorden op het forum, dat geeft echt vertrouwen.

dus  ^O^

Login of registreer om te reageren
24-02-2011 om 10:59 uur

Ikvind het heel erg fijn dat er longartsen op vrijwillige basis antwoorden geven op dig forum. Voor mezelf is het een laagdrempelige manier om iets te vragen omdat ik niet altijd het ziekenhuis wil bellen voor een vraag.

Bedankt voor jullie inzet en voor de moderatoren die zich ook inzetten voor dit fora.

Login of registreer om te reageren
08-04-2011 om 23:13 uur

Hierbij wil ik de longarts, de de vries bedanken voor zijn/haar snelle reactie. Ik zal as maandag meteen naar de huisarts gaan voor een verwijzing. Hij verwijst niet door dus dit geeft mij een steuntje in de rug.
Ik word er nl zo moedeloos van dat ik niet geholpen wordt en ik tot nu toe geen stap verder kom.
Hierdoor hopelijk wel.

Login of registreer om te reageren
04-05-2011 om 13:45 uur

Dag Peter van Tilburg,

Dank voor je snelle reactie.
Ik ben vandaag weer naar de huisartsenpraktijk geweest.
Dit keer een andere (nieuwe) huisarts, die in één oogopslag zag dat het weekje aanzien totaal geen verbetering had gebracht.
Hij heeft ook naar de longen geluisterd en kwam al snel tot de conclusie dat dit zonder antibiotica niet over zou gaan.
Een kuur dus met het advies om daarna bij klachten terug te komen.
Hij vraagt zich af of ik gewoon een pechjaar heb of dat er misschien toch verder gekeken moet worden.
Een meedenker, deze nieuwe arts.

Login of registreer om te reageren
21-07-2011 om 16:05 uur

Hartelijk bedankt, Dr. Wanda de Kanter, voor het beantwoorden van mijn vraag! ^O^

Vriendelijke groeten, Evi

Login of registreer om te reageren
11-08-2011 om 10:41 uur

bedankt Frans Krouwels voor u snelle antwoord we gaan zeker goed overleg hebben met de longarts
nadeel is dat heel veel artsen momenteel met vakantie zijn
gr patricia *)

Login of registreer om te reageren
12-08-2011 om 11:16 uur

Dr. de Vries, bedankt voor uw snelle antwoord!

Groetjes, Jolien

Login of registreer om te reageren
07-09-2011 om 17:31 uur

Ik wil Eric Kapteijn bedanken voor het snel reageren op mijn vraag....hartelijk dank...toppie...dat er een arts is die de vragen kan en wil beantwoorden.

Marga

Login of registreer om te reageren
19-09-2011 om 14:33 uur

Ik wil Erik Kapteijn ook bedanken voor zijn antwoord; erg fijn dat er op dit forum longartsen; naast hun drukke baan; ook nog vragen willen beantwoorden!

Login of registreer om te reageren