Berg en Bosch

26-02-2009 om 19:48 uur

Wie van jullie is bekend met het astma centrum Berg en Bosch in Bilthoven ? :-\

Login of registreer om te reageren
07-04-2009 om 10:12 uur

Hoi Albert,

Ik heb vanaf in de jaren 1990 t/m 1992 op de administratie van Berg & Bosch gewerkt eerst in het kleine gebouwtje na de slagbomen links. Later is er een administratiegebouw ingericht in de personeelsflats achter op het terrein. De naam Ben van de Meer is mij bekend maar ben hem niet genoeg tegengekomen om de persoon voor me te kunnen halen. Lijkt me leuk om een keer te gaan kijken en ben benieuwd of er nog meer interesse is. Ik woon inmiddels er zo'n 22 km. vandaan. Lijkt me leuk om weer een keer te gaan kijken. Aangezien ik zo'n 10 jaar later pas mijn gezicht liet zien op het terrein lijkt het me onwaarschijnlijk dat je me kent. Desalniettemin leuk om iemand tegen te komen die er ook bekend is.

Hartelijke groet,
Wim 

Login of registreer om te reageren
08-04-2009 om 17:18 uur

Albert,
Zelf zat ik in B&B van 1977 t/m 1981, eerst in groep 4(Steenbok) later naar groep 3 gegaan(kikvors).
Als ik me het goed herinner werkte Uw vrouw(liesbeth) in groep 4 :?
Nu woon ik in Nunspeet, ook lekker bebost :)
Heb wel interesse om mee te gaan naar B&B.

Login of registreer om te reageren
16-04-2009 om 08:44 uur

Tuur......je bent voor ons een raadsel. Volgens Liesbeth en mezelf moeten we je kennen; maar wie ben je ? Geef je voornaam eens even door want tuur kennen we niet. Ik woon trouwens in Harderwijk, dus vlak bij je. Hoor van je
En Wim (en Tuur natuuurlijk ook) .....zullen we na de vaklantie afspreken. Voor de vakantie eigenlijk niet zoveel tijd.

Hoor wel weer

Login of registreer om te reageren
16-04-2009 om 09:30 uur

@Albert en Tuur: Lijkt me leuk om daar nog eens te kijken en een stuk gezelliger omdat in een groepje te doen.
Hartelijke groet,
Wim

Login of registreer om te reageren
21-04-2009 om 18:46 uur

Albert,

Mijn naam is Arthur Dijkstra, Tuur is een bijnaam 8-)

Login of registreer om te reageren
22-05-2009 om 17:18 uur

Ik ben in Berg en Bosch van 1973 t/m/ 1977 geweest. In groep 2 en groep 5. In 1980 heb ik van groep 5 nog een reunie gehad. Het lijkt mij leuk om het terrein nog eens te zien. Ik ben er niet meer geweest sinds 1980.
Anna-Maria

Login of registreer om te reageren
22-05-2009 om 21:18 uur

Anna-maria,
Ben je in 1985 ook bij de sluiting geweest?

Login of registreer om te reageren
23-05-2009 om 11:55 uur

Ik ben niet bij de sluiting geweest. Ik wist wel dat deze geweest is. Ik heb nog steeds contact met Monica. Monica heeft iets korter op het astma centrum gezeten maar wel bij mij in de groep.
Bij Albert en Liesbeth zijn Monica en ik nog op kraamvisite geweest; Sander was toen geboren. Ik heb nog een foto van Sander terwijl ik hem de fles geef.
Ik heb trouwens nog een plakboek met foto's uit deze tijd.

Login of registreer om te reageren
02-06-2009 om 21:23 uur

Dag allemaal,

Zelf heb ik er gezeten vananf mijn 4e tot en met mijn 8e levensjaar en wel op de vleermuis, groep 1. Dat was in de periode van 1972 - 1976. Heb verder af en toe nog contact met Wim Verboom die niet intern was maar dagelijks werd gebracht ivm darmproblemen.

Heb er een fantastische tijd gehad. Ik ben bij de sluiting geweest en dat deed me toch wel wat. En nog steeds als ik er kom (ik woon in de buurt, Maarn) dan voel ik me er thuis. Morgen heb ik er zelfd een cursus en de lokatie gaf voor mij de doorslag.

Wat ik altijd nog heel erg grappig vind zijn de pauwen die loslopen.

Is er nog iemand anders die in deze periode op de Vleermuis heeft gezeten ? Reunies ?

John Hagreis.

Login of registreer om te reageren
08-06-2009 om 20:47 uur

Hoi allemaal,

John, leuk om iets van je te horen, je zat bij mij in de groep. Ik herinner me je goed en heb denk ik ook nog wel foto's van je. En Wim Verboom ken ik natuurlijk ook. Tjonge, wat is dat lang geleden.
Anna-maria en Monica ken ik natuurlijk ook, Monica was toen Mona-toetje. Ook super om wat van jullie te horen. En die foto heb ik ook nog steeds, genomen op de flat op de Kometenlaan/Planetenbaan.
De foto is genomen in een stoel bij het raam en we hebben het dan over 1978. Daarna nog twee zonen gekregen, ééntje nog in Bilthoven, de ander is geboren in harderwijk en daar woon ik samen met Liesbeth nog steeds.
Volgens mij moeten we met z'n allen contact houden en kijken of we na de vakantie nog eens op BB kunnen gaan kijken (of een reunie proberen te organiseren) . Geldt natuurlijk ook voor Wim, als ex-BB-er.
Ik ga  nu zaterdag op vakantie dus even drie weken onbereikbaar. Zullen we afspreken na de zomer weer contact op te nemen om iets proberen af te spreken ?
Groetjes, ook van Liesbeth,
Albert

Login of registreer om te reageren