Eén van je ouders met COPD...

16-02-2006 om 12:32 uur

hoi! het viel me op dat er nog geen plek was voor jongeren, met een ouder die COPD heeft, dus hier is die..  ik zou het erg leuk vinden om met jongeren te praten, waar 1 van de ouders COPD heeft, of met andere mensen die het leuk lijken om te weten hoe jongeren, die een zieke ouder hebben er mee omgaan. ik ben een meisje van 16 en mijn vader van 42 heeft COPD en dat valt niet altijd mee!

[move]wil misschien iemand ervaringen uitwisselen?[/move] :)

Login of registreer om te reageren
05-03-2006 om 15:03 uur

h0oii.. dat is weer even geleden zeg, sorry!

met mij gaat het goed ik hoop met jullie ook? op dit moment gaat het ook veel beter met me vader dus..

heb je fijne vakantie gehad susan? gaat snel weer voorbij he!  :-\ nog een beetje carnaval gevierd?

en hoe gaat het met jou nina, zijn je infecties al gedeeltelijk over ik hoop het maar voor je! of heb je er nog veel last van? hoe was jou vakantie trouwens?

en allemaal een goed weekend gehad?

d0ei d0eii, liefs linda

Login of registreer om te reageren
05-03-2006 om 16:00 uur

Hoi Linda,

Fijn dat het beter gaat met je vader!
Met mij gaat het niet super, heb momenteel weer verhoging en oorpijn...
en helaas is de vakantie voorbij, heb gelukkig weer even kunnen bijtanken

Liefs nina

Login of registreer om te reageren
05-03-2006 om 16:59 uur

hey linda,

leuk weer wat te horen! En wat fijn dat het met je vader weer beter gaat! ik heb ook heerlijk vakantie gehaden die was zker heel snel weer voorbij, maar ben nog niet echt bijgetankt, ach ja we beginnen morgen weer met frisse tegenzin en dan komt alles wel weer goed!
carnaval heb ik maar overgeslagen dit jaar heb opgepast en dat was carnaval genoeg!

liefs susan

Login of registreer om te reageren
05-03-2006 om 21:33 uur

heej nina,

hoe komt het dat je zo snel last heb van infecties of dingen? heb je ook heel erg weinig weerstand ofzo? wel balen dat je je steeds niet zo lekker voelt, ook nu dat de school weer begint hopelijk heb je even lekker uitgerust in de vakantie!

sterkte met alles! liefs linda

Login of registreer om te reageren
05-03-2006 om 21:36 uur

hoi susan!

gelukkig heb je een lekkere vakantie gehad! ik moest wel lachen toen ik je berichtje las! haha zijn die kinderen echt zo druk?? hoe oud zijn ze? hoe gaat het verder met je? ben je nog steeds moe enzo? hopelijk kan je wel weer lekker naar school enzo.. naja lekker..

sterkte! liefs linda

Login of registreer om te reageren
06-03-2006 om 19:33 uur

hey linda,

hoe is ie??? en thuis??

ik denk dat ik een gripeje krijg.. heb koorts... maar ja nix aan te doen! en die kinderen zijn niet druk hoor juist super lief! de ene is zaterdag 2 geworden en de ander is 4 echt super kids zijn da! ben gewoon moe na een dag in de weer te zijn :P
ben vandaag idd lekker na school geweest.... beginnen gelijk weer met zeuren... maar ja was ook wel gezzelie... en jij mocht je ook weer vandaag????

nog wa leuks gedaan

liefs susan

Login of registreer om te reageren
06-03-2006 om 19:46 uur

Hoi Linda,

Ik weet niet wat ik heb...geen flauw idee. Vrijdag naar de huisarts en die moet het maar goed uitpluizen..

Groetjes Nina

Login of registreer om te reageren
09-03-2006 om 20:11 uur

h0oi susan,

met mij gaat het opzich wel goed, heb alleen een ontstoken oog dat is wat minder -O-
thuis gaat het ook redelijk, me vader is alleen steeds niet echt lekker, hij ligt eigelijk bijna heel de dag op bed nu. vandaag wilde hij zn kamer een beetje schoonmaken maar toen werd hij opeens niet meer goed, dus is tie maar weer gaan liggen!

en hoe is het met jou? heb je nog koorts/griepje gekregen?

ik heb verder niks leuks gedaan eigelijk heel de week naar school geweest he.. zaterdag ga ik naar mn vriend toe daar heb ik wel super zin in!  O-)

hou je taai he! liefs linda

Login of registreer om te reageren
09-03-2006 om 20:14 uur

heeeej nina!

hoe gaat het met je? hopelijk al wat beter!
ik hoop voor je dat de dokter morgen wat vind of niet ik weet ook niet, maar dan weet je tenminste wat je heb!

heel veel succes he! groetjes! :W

Login of registreer om te reageren
10-03-2006 om 09:29 uur

hey linda,

wat fijn dat het goed gaat met je een ontstoken oog  kan inderdaad heel irri zijn. wel minder dat hjet met je vader niet goed gaat!
met mij gata het nei zo goed heb nog steeds koorts dusga vandaag maar naard e dokter omdat ik denk dat ik toch weer een longinfectie heb. mar ja we horen t vanzelf...
ik heb deze week ook geen leuke dingen gegaan, ben alleen naar school geweest en veders niets! hah snap dat je super zin hebt in zaterdag, heb ik ook want dan zie ik mijn vrien ook weer!
nou tot snel
liefs susan

Login of registreer om te reageren