even een klein vraagje over keelamandelen!!!!!

03-02-2006 om 16:00 uur

Ik heb even een vraagje voor jullie....kan het antwoord hier van niet op het net terug vinden.
Mijn dochtertje heeft ontstoken amandelen (al voor naar de huisarts geweest) ze heeft geen keel pijn of koorts maar hoest wel veel en heeft echt heel erg pijn in haar oren en de bekende geelen bultjes op haar amandelen.
Maar nu mijn vraag de huisarts wilde geen kuur voorschrijven omdat ze geen koorts heeft en ook vaak allergische reacties heeft gehad op antibiotica.....maar kunnen ontstoken amandelen vanzelf overgaan??????? ze loopt er nu al ruim 2 weken mee en echt beter zie ik niet worden? Nou misschein hebben jullie een antwoord voor me!!!! Alvast bedankt!!!!

Login of registreer om te reageren
03-02-2006 om 16:07 uur

Volgens Toms KNO arts slinken ontstoken amandelen nóóit meer terug naar het formaat dat ze hadden voor de ontsteking. Dit betekent dus dat er altijd iets vergrote amandelen overblijven. Als het echt een bacteriele infectie is zal deze volgens mij maar moeilijk uit zichzelf verdwijnen.

groet,

Mandy

Login of registreer om te reageren
03-02-2006 om 16:08 uur

Hoihoi

Kijk eens op www.kiesbeter.nl
Ik heb ontstoken amandelen in getikt op google en kwam dit tegen.
Miischien heb je hier iets aan.

liefs Rianne

Login of registreer om te reageren
03-02-2006 om 16:40 uur

hey bedankt voor de tips....dat keisbeter.nl kwam ik zelf weer niet tegen op google  :?
maar ok bij een onsteking door een bacterie helpt een kuur wel en bij een ontseking door een virus weer niet....hmmmmm...maar ja hoe kom je daar nu weer achter haha...nou heb besloten om het nog een paar dagen aan te kijken en anders ga ik maandag gewoon weer terug...ze heeft zo een pijn in haar oren.....ze zegt dat ze haar hartje hoort boemmen in haar oor...echt zielig...maar ja....thnx voor de tips!!!!!

Login of registreer om te reageren
04-02-2006 om 11:28 uur

Hoi,

Heb je voor haar oortjes al de 'huismiddeltjes' geprobeert, zoals een watje met sla olie. Ik Heb op dit moment ook een boemend hartje in mn oor (wat lief dat ze dit zo zegt  O+ ) en een watje met sla olie helpt nog wel een beetje bij mij, naast een paracetamol natuurlijk. Ze heeft ook geen verhoging?

Nou sterkte heh! Liefs Nina

Login of registreer om te reageren