Ervaring met Rhinocort Turbuhaler?

02-02-2006 om 19:55 uur

Hoi allen,

Is iemand hier met bekend met Rhinocort Turbuhaler? Ik heb dat vanochtend voor het eerst gebruikt ipv Nasonex neusspray. Ik heb alleen het gevoel dat ik met de Rhinocort helemaal niets binnenkrijg! Herkent iemand dit? Op de Bricanyl staat ook dat je er bijna niets van merkt maar daar voel ik wel degelijk "poeder" terwijl ik bij de Rhinocort echt helemaal niets merk!

groet,

Mandy

Login of registreer om te reageren
02-02-2006 om 19:58 uur

Hoi Eeka,

Ik heb verder geen ervaring met Rhinocort. Alleen wel met de turbuhaler Symbicort. Ik voel daarbij helemaal niets. Als het goed is hoort dat bij geen enkele turbuhaler...ik heb ook het gevoel dat ik niets binnenkrijg. Haha t helpt ook niet echt heel goed, dus misschien krijg ik wel niks binnen  ;)

Sterkte!

Liefs Nina

Login of registreer om te reageren
02-02-2006 om 20:41 uur
Reactie op eeka

Hoi allen,

Is iemand hier met bekend met Rhinocort Turbuhaler? Ik heb dat vanochtend voor het eerst gebruikt ipv Nasonex neusspray. Ik heb alleen het gevoel dat ik met de Rhinocort helemaal niets binnenkrijg! Herkent iemand dit? Op de Bricanyl staat ook dat je er bijna niets van merkt maar daar voel ik wel degelijk "poeder" terwijl ik bij de Rhinocort echt helemaal niets merk!

groet,

Mandy

Beste Mandy,