Deelnemers gezocht voor afstudeeronderzoek!

16-12-2009 om 22:01 uur Gesloten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Sigrid Buitenhuis en ik ben masterstudente aan de Universiteit Utrecht. Aangezien ik zelf astma heb en ik binnenkort afstudeer, doe ik mijn afstudeeronderzoek naar begrip en onbegrip voor mensen met astma. Hiervoor ben ik op zoek naar veel deelnemers! Met mijn onderzoek wil ik graag meer inzicht krijgen in hoe mensen met astma begrip en onbegrip beleven en wat hier de gevolgen van zijn.

In mijn onderzoek komen een aantal vragenlijsten aan bod. Meedoen aan het onderzoek kost in totaal tussen de 15 en 20 minuten. Deelname is volstrekt anoniem. Naar verwachting wordt de vragenlijst 10 januari gesloten, dus ik heb in korte tijd veel deelnemers nodig. Wanneer het onderzoek afgelopen is, plaats ik hier uiteraard de resultaten.

Klik hier voor het onderzoek!

Jullie zouden mij ontzettend helpen door aan mijn onderzoek deel te nemen! Voor vragen over mijn onderzoek kan altijd gemaild worden naar s.buitenhuis@students.uu.nl.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Sigrid Buitenhuis

De reacties zijn gesloten.
17-12-2009 om 10:35 uur

Ik heb hem ingevuld :)
Ik moet zeggen hij lijkt erg op de vragenlijsten welke je aan het begin van een revalidatie krijgt ;) ! Hij zit erg goed in elkaar :)

Ben benieuwd wat er uit komt :Y

17-12-2009 om 10:42 uur

Voor mij iden dito, heb overigens wel enige op en aanmerkingen door gegeven omdat een invulling van de eigen beleving niet te geven was,  elke individu beleeft zijn luchtweg problemen anders en daarmee dus ook de impact op het dagelijks bestaan.

Dergelijke intervieuws beperken zich slechts tot een indicatie.

17-12-2009 om 12:40 uur
Reactie op Rijk

Voor mij iden dito, heb overigens wel enige op en aanmerkingen door gegeven omdat een invulling van de eigen beleving niet te geven was,  elke individu beleeft zijn luchtweg problemen anders en daarmee dus ook de impact op het dagelijks bestaan.