Huisdieren

23-08-2005 om 11:05 uur

Wie van ons heeft ook huisdieren
en heeft ie ze weg moeten doen voor Copd
ik heb zelf namelijk 4 papegaaien en nu ??
ik ben  alergisch voor stofmijt

Login of registreer om te reageren
23-08-2005 om 12:26 uur
Reactie op Lia

Wie van ons heeft ook huisdieren
en heeft ie ze weg moeten doen voor Copd
ik heb zelf namelijk 4 papegaaien en nu ??
ik ben  alergisch voor stofmijt

Zelf heb ik géén huisdieren (heb overigens astma en geen COPD), maar ik neem aan dat jijzelf
het beste weet of en in welke mate je reageert op je papegaaien ? Als jij hier niet of nauwelijks op
reageert zie ik persoonlijk geen reden om ze weg te moeten doen.

Login of registreer om te reageren
23-08-2005 om 13:08 uur

Hallo Lia ik heb dit ook al eerder aangekaart op dit forum. Wij hebben dus een hond en mijn dochter blijkt daar dus volgens de test ook allergisch voor te zijn. Wij vinden het echt een dillemma en hebben nog steeds geen beslissing genomen. Moeilijk he'! Maar merk jij zelf dat je door die vogels benauwder word?
Ik merk dus dat ik de konijnenkooien niet hoef schoon te maken want ik word er echt heel erg benauwd van dat doet mijn man dus voor mij. Konijnen zitten buiten helemaal achter in de tuin.

Login of registreer om te reageren
24-08-2005 om 19:00 uur

Ik zelf heb 4 papegaaien en hond en vissen
maar goed ik moet nu de papegaaien weg doen
maar ik kan dat niet
het zijn gewoon kinders voor me
erg dan heb je al te horen gekregen mevrouw u hebt copd met longemfyseem
brrr
en dan hoor je doe je de vogels maar de deur uit en pas je huis aan
ooo wat een rotstreek he
groetjes Lia

Login of registreer om te reageren
24-08-2005 om 22:12 uur

Hai LIa,

Ik heb al 37 jaar katten. De laatste twee zijn anderhalf jaar geleden overleden op 18 jarige leeftijd. Kreeg het wel eens benauwd (wist toen niet dat ik copd had) als ze  bij mij in bed lagen. Na anderhalf jaar zonder, heb ik toch weer twee katten genomen. Ik heb er weinig last van, ze mogen niet meer in de slaapkamer komen. Maar als jij zo'n last hebt van je papegaaien moet je toch overwegen wat het belangrijkste voor jou is. Persoonlijk zou ik geen afstand van mijn katten doen en zo maken we dus onze eigen afwegingen. En wat is wijsheid.  :?      Ik weet het niet.  :W

groetjes, Maria

Login of registreer om te reageren
26-08-2005 om 22:51 uur

Hoe bestaat het.

De reactie van Maria had door mij geschreven kunnen zijn.
Ditto, ditto, ditto en ditto.
Niets aan toe te voegen  :)

Wel veel sterkte gewenst aan Lia

Login of registreer om te reageren
27-08-2005 om 11:12 uur

Met dat laatste ben ik het helemaal eens GJ.  ;)

groetjes, *O*

Maria :W ;

Login of registreer om te reageren
27-08-2005 om 22:40 uur

Nou de papegaaien zijn verhuisd naar zolder
het een een ruime zolder met veel licht en mijn man neemt de verzorging geheel op zich
ik kom daar zo min mogelijk maar mag zo nu en dan ff om het hoekje kijken
de longarts heeft het voor een half jaar goed gekeurd op deze manier en over 6 maanden weer testen natuurlijk of het acheruit is gegaan.
het zal mij benieuwen
nu werk ik in een kledingzaak en heb zelf zo'n idee dat ik daar juist veel meer benauwd bent
maar ja ook dat maar uitproberen
ik heb al een half jaar niet gewerkt maar ga het nu weer proberen met 2 keer 4 uur per week
groetjes en dank voor jullie reactie
Lia

Login of registreer om te reageren
27-08-2005 om 22:44 uur
Reactie op Lia

Nou de papegaaien zijn verhuisd naar zolder
het een een ruime zolder met veel licht en mijn man neemt de verzorging geheel op zich
ik kom daar zo min mogelijk maar mag zo nu en dan ff om het hoekje kijken
de longarts heeft het voor een half jaar goed gekeurd op deze manier en over 6 maanden weer testen natuurlijk of het acheruit is gegaan.
het zal mij benieuwen
nu werk ik in een kledingzaak en heb zelf zo'n idee dat ik daar juist veel meer benauwd bent
maar ja ook dat maar uitproberen
ik heb al een half jaar niet gewerkt maar ga het nu weer proberen met 2 keer 4 uur per week
groetjes en dank voor jullie reactie
Lia

Eigenlijk best jammer dat de beide dingen een beetje gelijk plaatsvinden, nu kan je denk ik niet met zekerheid zeggen of iets verbeterd door het verplaatsen van de papegaaien of verslechtert doordat je weer gaat werken  -O-.

Login of registreer om te reageren
27-08-2005 om 22:45 uur

Ja Esther, daar heb je helemaal gelijk in.
waardeloos
maar goed we gaan het uit testen en hopelijk mag ik dan deze vier lieve schatten houden
ik ben dol op mijn huisdieren

Login of registreer om te reageren