Blunders

02-12-2009 om 18:32 uur

Hoi allemaal :W

Aangezien ik wel zin heb in wat lachwekkende verhalen; maar eens een blundertopic geopend.
De eerste gooi ik hierbij direct internet op. Heb er nog wel meer; maar die houd ik nog even achter de hand... eerst even horen wat jullie inbreng is _O-

Ik sta net bij de Albert Heijn; alle boodschappen al op de lopende band gelegd. Kom ik erachter dat ik tas met portemonnee thuis heb laten liggen :@ Gelukkig was de caissiere nog niet begonnen met scannen. Alles in een mandje gegooid en snel naar huis om portemonnee te halen. Genant zeg :@

Maar goed; het kan altijd erger;

Hier nog wat lachwekkende situaties van toutube
[youtube]ue-smlcmK0g[/youtube]

Login of registreer om te reageren
Moderator
02-12-2009 om 20:41 uur

Erg leuk Mir, dat van ah herken ik. ik deed het alleen in een supermarkt op de Canarische eilanden (dat was ook een supermarkt van ahold)

Login of registreer om te reageren
02-12-2009 om 20:42 uur
Reactie op trijnko

Erg leuk Mir, dat van ah herken ik. ik deed het alleen in een supermarkt op de Canarische eilanden (dat was ook een supermarkt van ahold)

_O- Het doet mij goed te horen dat ik niet de enige ben ;)
Maar in het buitenland? Kon je je redden; in een vreemde taal uitleggen wat er aan de hand was?

Login of registreer om te reageren
Moderator
02-12-2009 om 20:45 uur
Reactie op Mir

_O- Het doet mij goed te horen dat ik niet de enige ben ;)
Maar in het buitenland? Kon je je redden; in een vreemde taal uitleggen wat er aan de hand was?

Canarische eilanden zwaar toeristisch dus met Engels en handgebaren lukte het wel. Gelukkig was ons appartement om de hoek. De keer erop vroeg ze wel grijnzend do you have money?

Login of registreer om te reageren
04-12-2009 om 23:08 uur

Goed op de vooravond van St. Nicolaas:  Waarom ik nooit meer voor  'zwarte Piet' hoef te spelen.

Het was in 1975, Mijn zwager had net nieuwe kozijnen en het bijbehorende supergrote doorzonraam.  En ja op die bewuste avond moest ik een loodzware zak voor de deur zetten en op het raam bonzen. 

Je snapt het vast wel ....dat raam viel in gruzelementen!!!!!

Login of registreer om te reageren
05-12-2009 om 06:17 uur

Ha ha ha Rijk; wat een komisch verhaal. Hadden ze een goede glasverzekering? :?

Login of registreer om te reageren
05-12-2009 om 10:43 uur

Nou ik had gister ook echt mijn dag,
Eerst was ik nog in een tophumeur en was ik keihard aan het zingen enzo thuis, en op het moment dat ik keihard met FAME! loop mee te blêren zie ik de ouders van een vriendin van mij langslopen die me helemaal in een deuk aankijken, dus ik meteen me mond gehouden en schijnheilig teruggezwaait omdat ik even vergeten was hoe goed je alles kan horen door enkelglas  O-)
Vervolgens ga ik naar de supermarkt, grote capuchon op en ik ging spullen halen voor mijn cake, ik netjes alles uittellen en uitrekenen en ik kwam op €5.10 uit en ik had €5.30 bij me. perfect vond ik zelf! tot ik bij de kassa kwam en er een heel lange rij achter me stond en de kassa juffrouw doodleuk zegt: €5.80 alsjeblieft. SHIT.. ik meteen een rode kop xD ik helemaal uitleggen dat ik 5.30 bij me had en dat ik het uitgrekend had en dat ik toen wel uitkwam, en of ze er dan maar iets af kon halen.. toen meost er natuurlijk gebeld worden voor zo'n anuleringspasje, dat duurde ook een eeuwigheid en ik zag de mensen achter me, me aankijken en ik hoorde ze zuchten.. toen ik eindelijk die winkel uit was ben ik zo snel mogelijk naar huis gelopen! :P ik heb echt altijd wat met die supermarkt.
heb al talloze keren zonder geld gestaan en ik ben er zelfs een keer uitgezet omdat een vriend van mij die daar werkte, daar was ik mee aan het praten.. komt op een gegeven moment de manager naar me toe. of ik alsjeblieft zo snel mogelijk wil vertrekken! ik schaaaamde me zo! :P

Login of registreer om te reageren
05-12-2009 om 12:19 uur

Kassa's en betalen of niet? Een jaar of vijftien geleden inkopen doen voor één van onze  'knal'fuiven.

Twee winkelwagentjes vol met wijn en gedistelleerd, met moeite naar de kassa, het meisje achter de kassa, knikt vriendelijk en begint alles aan te slaan en over te zetten in een lege winkelwagen.  Dat gaat zo een minuut of tien voort, het eindbedrag was iets van driehonderd gulden. Ik geef haar drie briefjes van honderd en krijg wat klein geld terug EN die drie briefjes van honderd gulden.  Onnadenkend steek ik alles in mijn portemonnee en sleep die karren achter me aan naar de auto.  Ik laad de koffer vol en bedenk me daarbij dat ik mijn lijfdrankje vergeten ben, ik terug de winkel in en pak een fles Remy loop naar de kassa en pak mijn portemonnee omdat ik wat haast had, kijk en zie tot m'n verbazing dat er veel meer in zit als dat ik meegenomen had.  Ik plaats de cognac  en drie briefjes van honderd op de lopende band het meisje slaat de cognac aan en geloof het of niet;  de drie briefjes van honderd. ! veel lol gehad, hoop hilariteit en als klap op de vuurpijl de fles cognac cadeau. 

Login of registreer om te reageren
06-12-2009 om 08:23 uur

Gisteren een leuke blunder van mijn moeder. En ik deed er natuurlijk nog een schepje bovenop. We waren in zo'n enorm groot tuincentrum waar je alleen door de hele route te lopen uitkomt. Zo kwamen we uiteindelijk al over de kerstmarkt (beetje vroeg op Sinterklaas, maar goed). Mijn moeder zag wat glaswerk staan, wat ze graag wilde hebben omdat het eens gebroken was. Ze legt het in haar karretje en tegelijk valt haar oog op een erg dure kerstbal. Mijn moeder zegt duidelijk verstaanbaar dat het haar wel opvalt dat de prijzen van veel produkten toch wel erg hoog ligt. Staat er een winkelmedewerkster achter haar _O- Die mevrouw reageert gepikeerd dat er ook goedkopere produkten tussen liggen, maar dat als iets mooi is en kwaliteit heeft, mensen niet moeten zeuren dat het duur is  >:D >:O.
Even later komen we bij een ander schap en mijn moeder merkt nog even fijntjes op dat ze misschien even iets over de prijs aan die betreffende winkeljuf moest vragen >:D omdat ze dat vast niet leuk zou vinden. Ik doe er nog even een schepje bovenop om te zeggen dat ze inderdaad niet aardig was; kijk ik om, staat die winkeljuf achter ons _O- Ik heb echt een onbedaarlijke lachbui gehad :+. En ben haar later nog heel schijnheilig gaan vragen hoe het zat met de ruilingsvoorwaarden :@
Tot slot loop ik weg met een kar van een ander; ik kijk naar beneden en zie allemaal kitsch die wij niet gekocht hebben. Mijn vader en een vriendelijke winkelverkoper komen aanlopen. Ik mompel een excuus en zeg dat dit niet ons karretje is. Ik denk erachter aan dat wij nooit van die kitscherige rode kerstterren met gouden glitters gekocht zouden hebben. Gelukkig slik ik dat nog net in; want op datzelfde moment hoor ik achter me een ontzettend vriendelijke jongeman zeggen dat het helemaal niet erg was dat ik zijn karretje mee had genomen _O- Toch maar goed om af en toe dus drie keer na te denken voor je iets zegt ;)

Login of registreer om te reageren
06-12-2009 om 12:25 uur

Meer dan dertig jaar geleden leidde ik een leven dat bestond uit hard werken veel geld verdienen, heel veel 'stappen' zo is kort te omschrijven wat de bron van deze hilariteit zal zijn.

Ik was maar net terug in Nederland voor een lang verlof, mijn woning was pas een flatje op de derde etage in Hilversum.  Maar goed twee dagen  'de beest' uithangen en dan door een taxi chaffeur in het portaal van die flat afgeleverd te worden..... Zo dronken als ik was, zette ik me aan die 'kilometerslange'lijkende trap.

Vermoeid, lallend bereikte ik uiteindelijk mijn deur,  en dan probeer eens met een vijfdubbele blik een sleutel in het sleutelgat te krijgen......Dit ging zo even door , totdat de deur opengetrokken wordt en er een bloedmooie maar zeer introverte benedenbuurvrouw met een loeiergroot slagersmes ... Alles goed en wel ik ben ze nog steeds dankbaar voor het feit dat ze me nog twee trappen heeft opgehesen en m'ndeur heeft opengedraait.  drie dagen later werd ik wakker op de vloer van de hal.

De bloemist uit de straat heeft de dag van zijn leven gehad en mijn benedenbuurvrouw de mooiste rozen die er te vinden waren,  overigens ben ik een weekje na dit 'incident' verhuist. Beetje uit schaamte maar in elk geval voor een afgebroken verlof. 

Login of registreer om te reageren