haiiii ik ben malobe

22-08-2005 om 22:04 uur

Hallo allemaal ik ben malobe en ik ben moeder van een zoon van 3 die hoogstwaarschijnlijk astma heeft.
Er kunnen pas volgend jaar onderzoeken worden gedaan maar hij heeft toch al vanaf zijn 6de maand klachten.
Hij is onlangs een week opgenomen geweest in het UMCG met een heftige astma aanval. :-\ Hij heeft al vanaf zijn 6de maand medicijnen en nu gaat het allemaal echt beginnen. De thuiszorg is al geweest het contact met de huisarts kan nu worden gelegd voor dekbed en matras hoezen e.d.

owja ik was me aan het voorstellen  :P :P
ik ben malobe in het dagelijkse leven draag ik de naam marijke mijn zoon heet lorenzo en mijn man ber.
ik ben 24 jaar en lorenzo is 3.

In mijn familie zijn longproblemen de dagelijkse gang van zaken mijn moeder heeft copd ik heb als kind astmatischebronchitis gehad.
In de familie van lorenzo zijn vader zijn er ook longproblemen dus het is ergens niet zo vreemd dat hij symptomen vertoond.

tot zover een beetje over mij jullie zullen in de toekomst wel meer van me horen

groetjes en xxxxxxxx malobe. :W :W

Login of registreer om te reageren
22-08-2005 om 22:07 uur

Hoi Malobe,

Welkom op het Astmaforum, ik hoop dat je hier de informatie kunt vinden die je zoekt en je ervaringen kunt delen met lotgenoten. Veel plezier hier, en we hopen dat je vaak langskomt en gezellig meepost  :).

Login of registreer om te reageren
23-08-2005 om 00:30 uur

Welkom Malobe leuk dat je ook bij de club komt. Ben zelf ook nog niet zo lang lid maar vind het heel leerzaam. Maar ook verslavend.
Hoop dat je er veel nuttige informatie zult vinden en er ook veel gezellige uurtjes .

Login of registreer om te reageren