forum loopt vast

19-01-2006 om 15:08 uur Gesloten

Hallo allemaal,

als ik op dit forum een paar minuten ingelogd ben loopt bij mij steeds het forum vast, gebeurt trouwens ook als ik niet ingelogd ben.  -O- De topics die ik dan aanklik wil de computer dan op een gegeven moment gewoon niet meer weergeven. Als ik dan na een tijdje de site opnieuw wil openen dan kan de computer de website niet vinden. Bij andere websites heb ik echter geen problemen. Heeft iemand een idee hoe dit kan komen? Ik heb kabelinternet (snelste variant) dat ik deel met flatgenoten.

groetjes bioloogje

De reacties zijn gesloten.
19-01-2006 om 17:10 uur

Hoi  bioloogje

Dat probleem herken ik.
Ik weet niet wat het is....

Ik heb daar gelukkig af en toe last van.

Rianne

19-01-2006 om 17:13 uur

Hoi Bioloogje,

Ja heb ik ook last van.

Maar ik heb ook op dit forum gelezen dat de providor Lycis behoorlijk te wensen over laat  -O- Dus ik denk dat de server van Lycos de drukte niet aan kan ofzo .... :?
Op zich is de drukte natuurlijk een goed teken  *O*

Groetjes
Miranda

19-01-2006 om 20:38 uur

De bereikbaarheid van de database (Lycos) is erg onvoorspelbaar. Dit uit zich in het soms niet goed bereikbaar zijn van het forum. Nu staan wij tot Augustus 2006 onder contract maar er wordt door ons gekeken naar mogelijkheden om eerder naar een andere en betere webhoster over te stappen.

Wij vinden het uitermate vervelend dat het forum niet altijd even goed bereikbaar is en verwachten ook geen verbetering met de huidige webhoster. Het is echter wél zo dat wij kijken hóe wij dit kunnen gaan verbeteren.

Groet,
Mark

19-01-2006 om 22:18 uur

Oke, nu weet ik tenminste dat het niet aan mijn computer ligt  :P en dat het dus aan de webhoster ligt. Prima dat jullie o.a.met de bereikbaarheid bezig zijn  ^O^ Veel succes ermee. Verder is dit forum trouwens prima. Ervaringen uitwisselen bevalt zeer goed en het heeft ook nog een mooie layout.

Bedankt voor de info!

groetjes bioloogje

23-01-2006 om 20:54 uur

ok....ik dacht ook al, kon ook al bijna niet op het forum komen vandaag  :X

Maar goed, er wordt aan gewerkt begrijp ik

Barbara

23-01-2006 om 21:00 uur

Vandaag heeft het forum wederom urenlang te maken (gehad) met extreem slechte bereikbaarheid van de database (Lycos). Hierdoor is het forum zelfs enkele uren in het geheel niet bruikbaar geweest  :-\

Inmiddels zijn de gesprekken met onze sponsor in een ver gevorderd stadium gekomen. Dát wij zullen overgaan naar een goede webhoster is dan ook een feit geworden. Het wanneer moet echter nog worden bekeken maar wij vertrouwen erop dit binnen enkele weken te kunnen bewerkstelligen.

Onze excuses nogmaals voor alle ongemakken welke dit met zich meebrengt. Wij vertrouwen erop dat deze problemen in de toekomst in het geheel niet meer zullen voorkomen.

23-01-2006 om 23:14 uur

Wij begrijpen het wel hoor, dat het buiten jullie schuld ligt.....laat in de avond is er meestal geen probleem, zoals nu....maar het is vervelend, ook voor jullie. Excuses zouden dan ook door Lycos gemaakt moeten worden >:(

Barbara

27-01-2006 om 15:15 uur

Lycos Nederland bestaat niet meer en wordt overgenomen door Network Solutions.

Probeer eens iemand te pakken te krijgen bij Lycos en 9 van de 10 x lukt dat niet. En die ene keer krijg je iemand uit het buitenland aan de telefoon.

Drama dus!

Dus de problemen klinken logisch  ;)

28-01-2006 om 14:27 uur

Oh gelukkig dat ik het hier lees. Want mij lukt het ook vaak niet meer om hier iets te lezen of te posten.
Krijg dan steeds een melding dat de pagina niet te vinden is dus ga ik meestal maar weg.
Maar hoop dat het in de toekomst dus beter zal gaan.

15-03-2006 om 18:13 uur

Dit probleem is inmiddels verholpen nu het forum draait op een nieuwe server  ^O^
Om deze reden zal ik dan ook dit topic sluiten.

Groet,
Mark