pijn op mn borstbeen........

15-01-2006 om 23:04 uur

hallo,

Ik heb eerder ook een vraag gesteld aan de longarts op deze site (heb ik echt astma????) Ik ben in ieder geval de medicijnen die de longarts me heeft voorgeschreven gaan gebruiken en ik moet zeggen ik ben niet meer zo benauwd en voel een soort rust in mn ademhaling terugkomen dus begin toch te geloven dat ik inderdaad astma heb...ik blijf het wel vreemd vinden dat ik helemaal niet hoest en piep maar heb na verschillende verhalen hier te hebben gelezen (waar ik overigens veel aan heb) begrepen dat dat wel kan. Maar toch heb ik nog een vraag waarop ik hoop van iemand antwoord te kunnen krijgen...ik heb namelijk ook veel pijn achter mn borstbeen en een stekende pijn op mn borst hoort dit ook bij astma??????

groetjes melanie    ;)

Login of registreer om te reageren
16-01-2006 om 00:03 uur

Heeey

Wel lekker dat jeniet zo benauwd meer bent!
Ik herken het wel. Ik ben nog niet zo heel lang astma gediagnostiseerd, maar ik denk wel dat het ermee te maken heeft (of het begin van soort van aanval is ofzo, weet ik niet). Ik heb ook wel net naast mn borstbeen, tussen ribben steek achtige pijn.

kweet niet of andere dit ook herkennen?

groetjes

Arida

Login of registreer om te reageren
16-01-2006 om 08:01 uur

Hoi Melanie

Ik heb nog niet de diagnose atma gehad,maar ben wel een keer flink benauwd geweest.ook ik had toen erg veel pijn op mijn borstbeen en dat duurde wel 2 dagen voor het weg was.

Erg vervelend.
gr
Rianne

Login of registreer om te reageren
16-01-2006 om 19:20 uur

Ik heb alleen erg pijn op mijn borstbeen tijdens een behoorlijke astma aanval, ook mijn ribben doen dan zeer

Maar normaal gesproken als ik mijn astma onder controle heb , heb ik geen last van die klachten

groetjes Esther

Login of registreer om te reageren
16-01-2006 om 20:21 uur

wie herkent dit????
sinds anderhalve week heeft marielle pijn
het begon tussen haar schouderbladen en zit nu door haar hele rug
4xdaags 1000mg paracetamol en 3x daags 25mg diclofenac mogen niet baten
ze hyperventileert van de pijn
vrijdag bij longarts geweest de longfoto was goed,vanmiddag overleg gehad met dr longarts en moet ze morgen naar andere arts  :'(
wie heeft dit weleens gehad????bv na hele heftige aanval
liefs ukkie

Login of registreer om te reageren
17-01-2006 om 18:10 uur

Hoi Ukkie,

Ik herken jou verhaal wel een beetje...Ik ben nu weer even gestopt met Qvar (heb weer die schimmel te pakken ...had nog een overblijfsel van mijn seretide gebruik en ben nu bezig met medicijnen tegen de mondschimmel). Ik merk geijk dat ik weer pijn in mijn rug tussen mijn schouderbladen. Tevens voel ik die pijn onder in mijn rug...links en rechts... :? Nieren  :?
Maargoed ik dacht eigenljk dat het meer stress is ofzo al die rugklachten, maar nu ik jou verhaal zo lees denk ik dat het misschien toch mijn longen zijn? Verder heb ik ook helemaal geen klachten (longen zijn schoon). Maar ik moet ook zeggen dat ik er niet super veel piijn aan heb hoor. Het is meer een zeurderig gevoel die op de achtergrond aanwezig is.  Ik functioneer wel gewoon dus gelukkig valt de schade bij mij mee.

Wens Marielle heel veel sterkte en ik hoop dat er morgen meer duidelijheid komt voor haar en jou.
Laat je weten hoe het is afgelopen?

Liefs
Miranda

Login of registreer om te reageren
17-01-2006 om 20:02 uur

hai miran
we zijn vanmiddag bij de orthopeed geweest
haar problemen hebben niks met astma te maken  :N
maar zit echt in haar rug  :? as maandag wordt er met spoed een botscan gemaakt in een ander ziekenhuis  :'(  :'(
de 30ste zullen we als het goed is hier de uitslagen van krijgen
we wachten maar af wat er uit gaat komen
liefs ukkie

Login of registreer om te reageren
17-01-2006 om 20:15 uur

Hey Ukkie,

Jeetje zeg.. dat is ook wat! Eng is dat altijd he...als je weer door de molen moet voor verder onderzoek (in dit geval Marielle).
Ik vind het altijd zo'n psychische belasting bah! En dan pas de 30e de uitslag.
Kan Marielle hier goed mee om gaan met die onzekerheid?

Ik kan het abslouut niet hoor.Ik zit altijd zo te malen dan...zo van...stel dit of stel dat.
Ik moet half februari een CT scan laten maken van de longarts omdat hij denkt dat ik nog iets anders onder de leden heb dan astma  :? Zucht...zit daar nu al over te tobben. Maar denk toch echt dat het door die seretide kwam al die klachten..nu heb ik andere medicijnen en het gaat stukken beter. Maarja volgens de longarts....  :?
Ook maar afwachten.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij!

Liefs Miranda

Login of registreer om te reageren
17-01-2006 om 20:17 uur

Hoi Ukkie en Mariële

Wat een spaning zeg.Jullie vallen ook van het één in het ander.
Hoe houden jullie het vol zeg?

En dan dat ellenlange wachten...Alsof het een eeuw duurt i.p.v. een paar weken...

Héééél veel sterkte en liefs
Rianne

Login of registreer om te reageren
17-01-2006 om 20:53 uur

hoi
marielle is door haar astma en ontwikkelingsproblemen erg onzeker geworden  :?
op dit moment is ze erg depresief,wat natuurlijk niet zo gek is als je op zon jonge leeftijd zoveel
shit over je heen krijgt en het ziekenhuis je tweede thuis aan het worden is
we hopen dat het allemaal meevalt maar als ouder voel je nu toch wel de paniek toeslaan
liefs ukkie

Login of registreer om te reageren
18-01-2006 om 12:25 uur

Hoi Ukkie en Marielle,

Wanneer houd en nu eens op....is het geen astma dan is het weer iets anders!  >:( ik vind het echt heel erg voor jullie!!!

Sterkte!!!! Heel veel liefs en knuffels, Nina

Login of registreer om te reageren