vakantie

15-01-2006 om 22:34 uur Gesloten

Helaas is de laatste vakantie niet zo gelopen als we hoopten. We zijn 2 januari met goede moed vertrokken naar de Eemhof. Gerrit-Jan had er erg zin in omdat de vakantie in Sandur ook zo goed was verlopen. Helaas liep het nu een beetje anders. Maandag bij aankomst niets aan de hand. Dinsdag een kind dat vreselijk tegen de draad in was en niet echt wou eten. Eigenlijk had ik toen al alarmbellen moeten horen, maar ja het gaat al zo lang goed met hem, dat ik niets had verwacht. 'S nacht een kind dat heel ziek was. Alles eruit gegooid en natuurlijk hartstikke benauwd. Op advies van onze eigen huisarts die ik 's morgens maar gebeld heb om 8.00 uur zaten we dus om half negen al weer in de auto richting delfzijl.
Bleek dat Gerrit-Jan een behoorlijke buikgriep had. Vrijdag ik ziek en zaterdag mijn eega ziek.
Vakantie binnenkort maar even opnieuw doen.

groetjes jolanda

De reacties zijn gesloten.
17-01-2006 om 09:36 uur

Wat vervelend joh Jolanda!!! Zijn jullie inmiddels wel weer opgeknapt???

Martha

17-01-2006 om 21:28 uur

Hoi Jolanda,

Wat ontzettend balen zeg, dat jullie zoveel pech hebben gehad tijdens jullie vakantie  ;(
Ik hoop voor jullie dat de mogelijkheid zich voordoet het binnenkort 'opnieuw' te proberen  :Y

Groet,
Mark

06-02-2006 om 21:05 uur

Nou op vakantie gaan zit er voor ons voorlopig niet meer in. We hopen vandaag of morgen te horen te krijgen dat onze koopwoning doorgaat en dan gaat daar al mijn vakantiecentjes in zitten. Maar niet getreurd, het is bijna 1 april en dan gaat de camping weer open en kunnen we weer lekker ieder weekend naar de caravan.

Wat ziekte betreft gaat het hier wel weer. Alleen ziet het er naar uit dan mijn man weer griep krijgt en gerrit-jan voelt zich ook niet helemaal jofel.

07-02-2006 om 07:11 uur

Het heerst enorm Jolanda, ik hoor het overal om me heen....
en wat kamperen betreft: ik ga zo even boeken voor de pinkster, dan kunnen we de vouwwagen even uitproberen