Singulair 4 mg + bijwerkingen ?

14-01-2006 om 08:20 uur

Mijn zoontje van 3.5 jaar neemt reeds 4 maanden Singulair 4mg. Sinds ongeveer een maand slaapt hij zeer slecht (enkele uren wakker per nacht) en is vrij agressief in zijn gedragingen. Ook klaagt hij geregeld van buikpijn. Hij is altijd een druk kind geweest, maar nu is er volgens mijn gevoel toch wat meer aan de hand. Als ik de bijsluiter nalees, kunnen er inderdaad psychische bijwerkingen zijn maar die zouden zeer zelden voorkomen. Ik ga de medicatie stopzetten in de hoop dat dit inderdaad de sleutel van het probleem is.
Heeft iemand van jullie ook ervaring met singulair en de eventuele bijwerkingen ?

Groetjes Nathalie

Login of registreer om te reageren
14-01-2006 om 10:29 uur

mijn dochtertje had in het begin ook veel last van bijwerkingen....bij haar was het vooral hoofdpijn en buikpijn ook ik ben er een tijdje mee gestopt om te kijken of het dan overging en dat was ook zo....maar de singulair geeft haat zo veel minder last van haar astma dat ik er toch maar weer mee begonnen ben en na een tijdje kreeg ze ook steeds minder last van hoofdpijn. Ik lees op het forum dat de meeste mensen de singulair savonds innemen.....ik heb het mijn dochtertje altijd sochtends gegeven en merk dat dat goed werkt savonds slaapt ze gewoon rustig en ook overdag is ze niet anders dan normaal. nou ik hoop dat het met je zoontje snel weer wat rustiger gaat en dat je snel een medicijn vind die wel goed bij hem werkt! sterkte!

Login of registreer om te reageren
14-01-2006 om 10:36 uur

Hallo Nathalie,

Een topic over de ervaringen van volwassenen met Singulair kun je hier vinden. Misschien dat je er iets aan hebt.

Ik zou overigens niet zomaar met het gebruik van medicijnen stoppen, maar dat eventueel in overleg met je huisarts doen.

Login of registreer om te reageren