moe, witjes, geen zin in eten en kou.

30-12-2005 om 23:00 uur

moe, witjes, geen zin in eten en kou...dat is momenteel onze Fieke ten voeten uit! Ik ben dus gisteren nog even met haar naar de huisarts geweest om haar te laten prikken op HB, maar die zat met 8.1 gewoon goed. 's Nachts slaapt ze, ondanks dat haar kamer (die ze met haar zus deelt) niet echt koud is...wel maar matig verwarmt (anders krijgt ze het 's nachts benauwd!), onder een dekbed én een open geritste slapzak, omdat ze het anders koud heeft! Ze wil haast niet eten en ziet echt witjes en is moe. Maar echt last van haar astma...nee dát kan ik weer niet zeggen! Tóch zit mijn meisje (wéér eens!) niet goed in haar vel! Balen hoor! Ik weet ook even niet wat er dan mis is!Ze heeft geen koorts...ook geen ondertemp ...maar ja...wat dan? En ja...met die feestdagen...weinig kans om er bij de huisarts nog tussen te komen! Dus dat wordt begin volgend jaar!  ;(
Is er iemand hier die een tip heeft om die termijn te overbruggen?

groetjes Sonja

Login of registreer om te reageren
31-12-2005 om 13:59 uur

Hoi Sonja,

Dat is wel heel moeilijk! Maar zorg dat ze genoeg blijft drinken. Onze dochter is op dit moment ook heel hangerig en wit. Eet nauwelijks. Ik denk dat de kinderen nu ook wel een terugslag hebben van alle feestdagen. Tijd dat het weer een beetje "normaal"gaat worden.

Succes en een fijne jaarwisseling.

Saskia

Login of registreer om te reageren
31-12-2005 om 14:13 uur

Jeetje o zo herkenbaar dit verhaal.....ook mijn dochtertje van 5 is super bleek, hangerig huilerig slaapt veel en heeft ook nergens zin in....ook geen koorts wel heeft ze opeens weer last van exceem en ademt ze hoorbaarder dan normaal...maar echt ziek....nee
Elk jaar na de feestdagen heeft ze wel een terug slag.....het is denk ik toch de spaning van dit alles....ik ben blij als het 1 jan. is en we weer een beetje in de normale ritme kunen komen. Sterkte allemaal!!!!

Login of registreer om te reageren
31-12-2005 om 14:19 uur

Ook hier wordt (zeker) door de jongste, erg slecht gegeten en gejammerd bij het minste of geringste. Witte snuitjes ben ik inmiddels aardig aan gewend geraakt -O-.
De decembermaand eist echt zijn tol... De porties 'lief doen' en 'verdraagzaamheid naar elkaar toe' zijn kennelijk ook op voor dit jaar :+.

Login of registreer om te reageren