longontsteking...medicijnen helpen niet

28-12-2005 om 00:06 uur

mijn dochter van anderhalf heeft ook astma, maar dat weet ik pas net een week.
ze hoeste al een week heel erg, en ze was erg verkouden.
opeens kreeg ze hoge koorst en reageerde ze bijna nergens meer op.
ik ben meteen naar de huisarts gegaan, en die zei dat ze waarschijnlijk een longontsteking had.
omdat de astma niet gelijk behandeld was.
dus nu heeft ze antibiotica en predisolin.
het pufje had ze nog, want toen ze 7 maanden was ze ook iets benauwd...
met alles ben ik donderdag begonnen, en voor mijn gevoel helpt niks.
ze heeft gelukkig geen koorst meer, maar het hoesten is nog steeds zo erg.
vooral als ze op bed ligt.
ik maak me er best wel zorgen om, en ik weet ook nog niet zoveel over medicijnen en wanneer het moet werken.
ik hoop dat iemand mij advies kan geven.
anders ga ik maar weer naar de huisarts  :-\

Login of registreer om te reageren
28-12-2005 om 00:11 uur

Hoi Jeanine,

Welke medicijnen heeft ze? Sommige medicijnen hebben langere tijd(een paar weken) nodig om te werken, anderen werken binnen minuten. Ik denk dat de ouders hier wel tips voor je hebben en ervaringen kunnen uitwisselen.

Beterschap met de kleine meid.

groetjes

Hilde

Login of registreer om te reageren
28-12-2005 om 08:22 uur

Hey Jeanine,