Feestdagen Topic

11-11-2005 om 14:27 uur Gesloten

We kunnen er allemaal niet omheen, maar de feestdagen denderen in sneltreinvaart naderbij, te beginnen bij de intocht van Sinterklaas morgen.  In dit topic kun je kwijt wat je met de feestdagen gaat doen, het uitwisselen van leuke tips, recepten, sinterklaasgedichten, fotoos van je kerstboom, noem maar op, alles wat aan de feestdagen vasthangt.

http://www.harrykies.nl/content/persfotos/92-8764-Vof%20de%20Kunst%20-%20Sinterklaas.jpg
http://sims2.gezelligesite.nl/downloads/objecten/kerstboom.jpg

De reacties zijn gesloten.
11-11-2005 om 14:49 uur

Dagen die in het teken moeten staan van gezelligheid en knusheid... Eindigt meestal met een flinke migraine-aanval door alle stress die die gezelligheid oplevert -O-.
Ik ben al niet echt de meest relaxte persoon die er is, maar deze tijd is echt slopend voor me...
Het liefst zou ik een winterslaap houden en ergens halverwege januari weer wakker worden, dat zit er alleen niet in :+.
Uiteraard doen ook wij mee aan alle poppenkast wat betreft de feestdagen, mijn gevoelens over die dagen mag de pret voor de kinderen niet drukken. Schoentjes zetten, pakjesavond, huis versieren voor de kerst en oud&nieuw, en begin januari alles met een zucht van verlichting weer inpakken :Y.

11-11-2005 om 15:20 uur

Nou Esther je bent echt niet de enige hoor. :+

Sinterklaas,Jefrey die na 5 dec naar school mag,kerstviering van school,
Oud en nieuw en dan op 2 januari Jefrey's verjaardag.

Voor oud en nieuw moeten bij ons alle kerstversieringen al weer op geruimed zijn om dat Jefrey ook echt jarig moet zijn.
Druk,druk,druk.
En dan nog de onzekerheid wanneer Jefrey geopereerd moet worden. 8-)

Gelukkig heb ik nog slaaptabletten.
Heb ik gisteravond ook genomen maar een van mijn honden is aan de schijt dus nog om het uur de hond naar buiten doen. :? :'(
Maar goed nog even en het is weer voorjaar(hoeze optimistisch :P)

gr Rianne

12-11-2005 om 16:08 uur
Reactie op Americo

Nou Esther je bent echt niet de enige hoor. :+

Sinterklaas,Jefrey die na 5 dec naar school mag,kerstviering van school,
Oud en nieuw en dan op 2 januari Jefrey's verjaardag.

Voor oud en nieuw moeten bij ons alle kerstversieringen al weer op geruimed zijn om dat Jefrey ook echt jarig moet zijn.
Druk,druk,druk.
En dan nog de onzekerheid wanneer Jefrey geopereerd moet worden. 8-)

Gelukkig heb ik nog slaaptabletten.

gr Rianne

Het begint hier al op 11 november met St. Maarten en de verjaardag van mijn wederhelft diezelfde dag. Het weekend daarna viert mijn schoonzusje haar verjaardag... Storm is geboren op 5 december, maar jarig op 28 november (staat ook bij de meeste mensen op 28 november op de kalender :) ). De week daarna is pakjesavond en daarna is het alweer bijna tijd voor de 'feest'dagen en is de maand/het jaar alweer om...

Slaappillen doe ik niet aan... Vind ik eng...

12-11-2005 om 19:58 uur

Gefeliciteerd met je wederhelft :+

Die slaaptabletten heb ik op advies van de huisarts.
Ik heb soms heel erg last van spanningsastma.Wordt wakker met een gevoel of ik geen lucht meer krijg.Durf dan niet meer te slapen.
De ha gaf me diepillen om te kunnen ontspannen en te slapen.
vandaar.

gr Rianne

Waarom vieren jullie de verjaardag van Storm op 28 november??is dat i.v.m. sinterklaas???

12-11-2005 om 20:40 uur
Reactie op Americo

Gefeliciteerd met je wederhelft :+

Waarom vieren jullie de verjaardag van Storm op 28 november??is dat i.v.m. sinterklaas???

Dankjewel :).

Ivm sinterklaas idd :Y. Met sinterklaas krijgt iedereen kadootjes, dat is dus niet zo bijzonder als verjaardag... Bovendien heeft hij er niet om gevraagd om op 5 december geboren te worden, dat was mijn beslissing (mocht een datum prikken en wilde er vanaf, de eerst mogelijke datum was 5 december) :@.

12-11-2005 om 23:16 uur

Hoi esther.

2 januari was bij ons ook een gekozen datum.Oud en nieuw mocht ik thuis zitten en ik kon kiezen uit 2,3,4,jan.
4 jan. viel af(sterfdag van mijn oma)
2 jan vonden we wel grappig want onze oudste is van 2 -8.

(even wat grappigs Hanneke=02-08-
                          Jefrey    =02-01
                          Sander  =04-09)
geboortedatum van Hanneke = geboortedatum Jefrey=geboortedatum Sander)
Moest ik even kwijt.

Goed Sinterklaas is in het land en Ook aangekomen in Beilen.
Sander vondt de auto en de kadootjestrein veel leuker als sinterklaas.

gr Rianne

13-11-2005 om 11:58 uur

6 december zie je hier in het dorp de eerste kerstbomen alweer tevoorschijn komen... Ik zelf probeer het iets langer uit te stellen omdat de 'feestmaand' anders helemaal oneindig lijkt in mijn ogen -O-. Als ik het gezeur over het feit dat we de enige van alle vriendjes en vriendinnetjes zijn die nog geen boom hebben staan niet meer kan verdragen komt 'ie te staan... (in mijn ogen nog vaak te vroeg, met gevolg dat ik het vorig jaar op 1 januari al zo spuugzat was dat ik 's avonds de boel alweer heb opgeruimd  :@ ).

13-11-2005 om 16:23 uur

Wij hebben op het werk sinterklaasfeest en op school nog het een en ander met sinterklaas en kerst. Wij gaan er dit jaar niet veel aan doen. Gerrit-Jan die gelooft sinds dit jaar niet meer in sinterklaas en wil nu graag cadeautjes kopen en onder de kerstboom leggen. Verder hebben mijn man en ik al vrij vanaf week 51 en gaan 2 januari nog een midweek naar Centerparcs. Hopenlijk bevalt dat beter dan de afgelopen week.
Verder doen wij er niet veel aan.

groetjes jolanda

13-11-2005 om 20:13 uur

Bij ons is Sinterklaas n groot feest. Ook al ben ik 17 en is mn broertje 14. Wij doen lekker aan kadootjes en surprises. Heb mn broertje getrokken, wat moet nou weer maken voor zo'n pubertje  ;)  :P nog meer mensen hier die aan surprise doen?

Groetjes Nina

13-11-2005 om 22:37 uur
Reactie op nina

Bij ons is Sinterklaas n groot feest. Ook al ben ik 17 en is mn broertje 14. Wij doen lekker aan kadootjes en surprises. Heb mn broertje getrokken, wat moet nou weer maken voor zo'n pubertje  ;)  :P nog meer mensen hier die aan surprise doen?

Groetjes Nina

Surprises -O-. Ik heb nog trauma's van de lagere school :+. Hier is voorlopig nog zoveel geloof dat surprises en lootjes trekken voorlopig niet aan de orde is *O*.