symbicort/singulair en hoofdpijn

15-12-2005 om 15:39 uur Gesloten

Hoi
Ik heb sinds enkele maanden allergische astma, allerlei testen gedaan in het ziekenhuis, hoezen voor om dekens enz gekregen. Ik gebruik nu sinds die tijd symbicort en singulair. Ik nu regelmatig hoofdpijn. Hebben er meer mensen last van deze klachten?

Groetjes Inge Jacobs

De reacties zijn gesloten.
15-12-2005 om 15:48 uur

Hoi Inge,

In het topic over Seretide kun je meer ervaringen vinden van de forumbezoekers met dit medicijn. Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Ik vraag me trouwens af waarom je 2 combinatiemedicijnen krijgt. Beiden zorgen namelijk bij veel mensen voor vervelende bijwerkingen. Zijn dit de eerste medicijnen tegen astma die je krijgt?

Groetjes

Hilde

15-12-2005 om 16:48 uur

Ja het zijn de eerste, dat klopt ik zal dat topic eens lezen. In januari moet ik terug naar het ziekenhuis voor controle bij de longarts

17-12-2005 om 11:21 uur

Bij mij is het ook mis gelopen met die medicijen , eerst met de singulair waar ik me zelf zeer slecht bij voelde , constant moe en je voelen alsof je niet meer geslapen hebt sinds een aantal dagen. En pas met de symbicort welke me steeds keelontstekingen bezorgde.

17-12-2005 om 13:05 uur

Hoi,

Ik zie dat ik verkeerd gekeken heb. In een topic over symbicort/singulair hoort seretide niet thuis. Sorry Inge, ik hoop dat je in dit topic wat meer te weten komt over je medicijnen.

Groetjes

Hilde die echt een brilletje nodig heeft...