Mark stopt als administrator op het Astma Forum!

10-02-2009 om 10:14 uur Gesloten

Helaas heb ik besloten, om met onmiddelijke ingang, te stoppen als Administrator (crewlid en vrijwilliger) op het Astma Forum. Een groot verschil van mening en 'zakelijk' inzicht met het Astma Fonds heeft mij tot deze keus 'gedwongen'.

Ruim 3,5 jaar lang (42 maanden) heb ik met veel plezier gewerkt aan en op het forum. Ik heb het forum opgericht en opgebouwd vanaf het allereerste begin (met de hulp van diverse vrijwilligers) en het is mooi te zien dat er nu meer dan 2.800 leden zijn die samen meer dan 165.000 berichten hebben geplaatst. Ik hoop, in het belang van het forum, dat deze groei in de toekomst mag blijven :)

Het meest dankbaar ben ik Dr. Frans Krouwels en Esther. Zonder hen was het niet zo succesvol geworden als dat het nu is. Het is een mooie periode om op terug te kijken en een resultaat om trots op te zijn *)

De reacties zijn gesloten.
10-02-2009 om 10:19 uur

Mark, hier schrik ik van, wat ontzettend jammer dat er zo'n groot meningsverschil is ontstaan dat dat je doet besluiten om te stoppen.

Ik wil je heel erg bedanken voor alles wat je gedaan hebt: je hebt dit forum opgestarten en samen met anderen tot een zo'n groot succes gemaakt.
Dat is idd iets om trots en tevreden op terug te kijken!

Nogmaals bedankt!!! En heel veel succes met alles in je toekomst! Emma

10-02-2009 om 11:18 uur

Op het moment dat ik terug kwam op het forum als Forum Admin heb ik heel duidelijk aangegeven onder welke condities ik dat zou doen. Eén daarvan was dat ik zou blijven zolang Mark dat ook zou doen.
Aangezien Mark nu gestopt is, en ik het met zijn beweegredenen volledig eens ben, sluit ik me bij hem aan.
Ik heb altijd met veel plezier op het forum 'gewerkt', maar hier eindigt het ook wat mij betreft.
Ik hoop dat het forum zal blijven groeien en zich zal blijven ontwikkelen...

:W

10-02-2009 om 11:23 uur

Esther, opnieuw kan ik hetzelfde verhaal typen als wat ik bij mark heb gedaan.. erg jammer maar ik begrip je reden goed.
Ik heb veel waardering voor wat jij/jullie gedaan hebben voor mensen met astma via dit forum.

Ester, bedankt voor alles wat je gedaan hebt afgelopen jaren!!!! En het gaat je goed  :W

Moderator
10-02-2009 om 11:35 uur

:'( heel bizar dat het zo moet lopen, dit kan toch niet de bedoeling zijn?!
Ik hoop op een snelle reactie van het astma fonds, dit kan zo echt niet!

10-02-2009 om 11:39 uur
Reactie op Gwenny

:'( heel bizar dat het zo moet lopen, dit kan toch niet de bedoeling zijn?!
Ik hoop op een snelle reactie van het astma fonds, dit kan zo echt niet!

Die reactie is (na mijn aankondiging per e-mail bericht) dat ze me per omgaande al mijn rechten afnamen! Esther heeft vervolgens zichzelf uit de crew gezet (wat ik ook van plan was te doen vandaag zoals ik had aangegeven bij hen).

Het is inderdaad heel triest dat het zo moet lopen en dat ik 'mijn eigen' forum nu verlaat. Helaas zijn er soms mensen die niet denken in het belang van het forum maar vooral in het belang van zichzelf  >:(  :X

10-02-2009 om 12:50 uur

hoi mark

Ik begrijp uit je mails dat er iets voorgevallen is.
Ik vind het jammer dat je je eigen opgerichte site nu gaat verlaten.
Ik hoop wel dat je nog gewoon lid wil blijven?

Toch wil ik je ook bedanken dat je deze site opopricht waar vele van ons zijn haar verhaal heeft kwijt gekunt of zijn ervaringen wil delen met andere.

Mark bedankt

groeten suzanne

11-02-2009 om 13:39 uur
Reactie op Suzanne

Ik hoop wel dat je nog gewoon lid wil blijven?

Misschien dat ik daar over een tijd anders over denk maar momenteel zie ik dat absoluut niet zitten. De manier waarop dingen zijn gegaan zijn voor mij voldoende reden om hier niet meer actief te willen zijn!

10-02-2009 om 12:51 uur

Ik schrik hier erg van! Jammer dat het zo moet. Bedankt voor jullie enorme inzet! Ik hoop toch dat er nog een oplossing kan komen!

11-02-2009 om 13:42 uur
Reactie op Jippie

Ik schrik hier erg van! Jammer dat het zo moet. Bedankt voor jullie enorme inzet! Ik hoop toch dat er nog een oplossing kan komen!

Aan een oplossing heb ik wekenlang geprobeerd te werken. Er is een keuze gemaakt door het Astma Fonds en het gevolg daarvan is het vertrek van zowel Esther als mij. Het is helaas niet anders ;(

10-02-2009 om 13:24 uur

Wow wat schrik ik hier van zeg.
Wat jammer dat een samenwerking die er zo veelbelovend uit zag, zo eindigd.

Mark: heel erg bedankt voor het oprichten van dit forum en voor je tomeloze inzet.
Esther: ook jou wil ik heel rg bedanken voor alles wat je hebt gedaan.