Stardust stopt als crewlid

26-11-2008 om 16:58 uur Gesloten

Hoi Allemaal,

Na bijna 2 jaar als crewlid op het forum heb ik vandaag besloten te stoppen met mijn 'werkzaamheden' hier. Ik ga me vanaf nu richten op dingen buiten het forum om.

Hierbij wil ik de leden en de crew bedanken voor de leuke samenwerking de afgelopen tijd en iedereen en het forum heel veel succes wensen in de toekomst :)

Groeten,

Stardust (Marc)

De reacties zijn gesloten.
26-11-2008 om 17:01 uur

Vrij onverwacht heeft Stardust (Marc) aangegeven te stoppen als crewlid op het forum.

Hierbij willen wij Marc bedanken voor bijna 2 jaar hulp op het forum als crewlid. Het zal vreemd zijn hem terug te zien als 'gewone' gebruiker nadat hij bijna 8 maanden Administrator is geweest :Y

Marc, bedankt voor je hulp en inzet op en voor het forum als vrijwilliger  ^O^

26-11-2008 om 17:03 uur

Bedankt voor alles wat je gedaan hebt hier Marc ^O^ Fijn dat ik je altijd heel makkelijk kon bereiken met vragen/opmerkingen e.d. en je daarop altijd snel reageerde. ^O^
Veel succes met alle dingen buiten het forum.

26-11-2008 om 17:03 uur

Jeetje, er veranderd veel in de crew de laatste tijd.

Marc, ik heb een fijne tijd gehad met je als medewerkers van het forum en ik hoop je hier nog regelmatig te zien :)

26-11-2008 om 17:08 uur

SD BEDANKT!!!
Voor alles wat je voor ons gedaan hebt op t forum
Blijf je je gekke vrolijke opmerkingen plaatsen op General Chat?!

26-11-2008 om 17:11 uur

SD bedankt voor alles.

Moderator
26-11-2008 om 17:21 uur

Heey Marc

Bedankt voor alles hoor
Alle steun en hulp die je me geboden hebt hierzo
Jammer dat je stopt maar ik respecteer je redenen!
Hopelijk toch nog wel eens tot ziens hierzo  *O*

26-11-2008 om 18:05 uur

Ik ben hier nog niet zo lang, weet soms nog niet precies wie wat doet :-\ Maar ik vind het heel knap dat jullie je zo in zetten voor dit forum. Dat kost toch veel tijd om alles in de gaten te houden etc.

Dus van mij ook heel erg bedankt ^O^

26-11-2008 om 18:45 uur

SD Harstikke bedankt voor al je werk voor het forum!!

26-11-2008 om 19:10 uur

SD, je was super  ;D
Zien we je nog wel eens terug? Ik ga je missen in de SC hoor  :Y

26-11-2008 om 19:21 uur

Beste SD (Marc),

Jammer dat je stopt, ik zal je echt missen hier  :Y. Ik hoop je nog wel hier terug te zien elders op het forum, bedankt voor alles wat je hier gedaan hebt. Echt balen man. thx vriend  ;(.