Even er tussenuit

15-08-2005 om 14:02 uur Gesloten

hoi allemaal
ben er vanaf vrijdag 2 weekjes vandoor met de boot,dus even geen post vanaf deze kant.hoop wel dat de weergoden ons beetje helpen,ben al tevreden als het droog is ;D aangezien ik in nederland blijf hebben jullie dan meteen ook droog weer :P ben heel benieuwd hoe het nu gaat ben in juni ook 3 weken weggeweest,toen ging het slecht met mijn luchtewegen op de boot.was wel ook net met die hittegolf kun je je nu bijna niet voorstellen :P dus ben benieuwd hoe het nu gaat,maar goed we zien het wel.
groetjes marit

De reacties zijn gesloten.
15-08-2005 om 14:07 uur

Lekker Marit, het water op is altijd leuk  :). Ik hoop dat je erg mooi weer krijgt en dat je luchtwegen zich goed houden. Ga je zeilen of met een motorboot?

15-08-2005 om 14:35 uur

Veel plezier vast Marit! Leuk hoor, en ze geven goed weer op!

15-08-2005 om 15:07 uur

hoi esther
we gaan met de moterboot deze keer laten we de bijboot(zeilboot) thuis,we willen zuidholland in gaan.met veel bruggen en sluizen :P,dan is het niet handig bijboot op sleeptouw.aangezien onze matroosjes niet meer mee gaan,moeten we alles zelf doen :'(.is van de ene kant lekker rustig en van de andere kant paar extra handjes ook wel heel fijn,zeker bij veel wind.dus we hopen maar dat de weerberichten gelijk krijgen ;D dan hebben we voor de tweede keer mazzel met het weer. :@ maar goed we zullen zien wat het wordt
marit

15-08-2005 om 19:25 uur

;)Hoi Marit,

Ik wens je een heel fijne vakantie en heeeeeeel veeeeeel mooi weer.

groetjes,

Maria

21-08-2005 om 13:17 uur

Hoi Marit
Ik wens je een zonnige fijne vakantie toe,
en heel veel plezier,
Tinie :'(

21-08-2005 om 13:23 uur

ook wij wensen je een geweldige fijne droge en gezonde vakantie toe!

03-09-2005 om 19:45 uur

hoi lieve mensen
ik ben weer van de partij net terug van vakantie,weer heeft ons niet in de steek gelaten.veel droge dagen gehad en heb ervaren dat als ik aan zee ben mijn longen goed doet.had ineens helemaal geen last meer van hoestbuien *O*wist niet wat ik meemaakte kon helaas maar paar dagen blijven. :N
wat is het hier lekker actief geworden zeg kom gewoon niet bij gelezen,maar dat komt wel weer.ben nu nog even druk met puin ruimen
marit

03-09-2005 om 20:01 uur

Welkom thuis, ga lekker puinruimen en we spreken elkaar weer, fijn weekend. ;)

groetjes, Maria *O*

03-09-2005 om 20:08 uur

Fijn dat je genoten heb van het heerlijke zonnetje en de gezonde zeelucht.
Maar ja nu even dus puinruimen en waarschijnlijk een overvolle wasmand wegwerken.
WELKOM THUIS