WAO / Ziek / vacantie...

30-06-2008 om 20:23 uur

Andere vraag -hoop dat iemand reageert...-;

Ik ontvang n WAO uitkering, ben afgekeurd omdat ik -extreem- allergisch ben, vnl in de zomerperiode.
Financieel kom ik steeds dieper in de problemen en hoop in aanmerking te komen voor n verhuiskostenvergoeding zodat ik aan zee kan gaan wonen, dit is -nu al n tijdje- in behandeling en heb hier niet veel vertrouwen in....
In de tussentijd voel ik me erg ziek en word t me allemaal -vnl psychisch- erg veel.
Nu zou ik ook wel ns ff dr tussenuit willen, ben de afgelopen vijf jaar al niet meer op vacantie kunnen gaan omdat ik al jaren sukkel met m'n gezondheid en op werkgebied en zo dus financieel nooit niets heb kunnen opbouwen.

Is er een mogelijkheid voor mensen zoals ik die n WAO uitkering ontvangen n vergoeding -of wat dan ook- kunnen krijgen om ook ns op vacantie te kunnen?

:?

Login of registreer om te reageren
03-07-2008 om 13:59 uur

Vivian, je vraagt of iemand wil reageren. Dan lijkt het ons beter dat je je bericht plaatst op het Forum. Daar kan iedereen het lezen en hopelijk op reageren.

Helaas geeft het Astma Fonds geen vergoeding voor een vakantie. In de Blauwe Gids staan veel vakantiemogelijkheden voor mensen met een handicap. Stichting De Wielewaal bijvoorbeeld organiseert reizen voor jongeren. De financiële mogelijkheden zijn bij ons niet bekend. Je kunt deze gids aanvragen bij de ANGO, Postbus 850, 3800 AW  Amersfoort.
Hou er rekening mee dat veel vakantiereizen in deze gids vakanties zijn waar heel veel ouderen mee meegaan.

Veel succes!

Login of registreer om te reageren