Jongeren met astma deel 2

07-11-2005 om 10:35 uur Gesloten

Hoewel we nog niet echt een vast beleid hebben voor de lengte van topics, heb ik van deze een deel 2 aangemaakt.  Dat is om te voorkomen dat iedere nieuwkomer eerst 12 pagina's door moet spitten.  Zo blijven de topics overzichtelijk.

De reacties zijn gesloten.
07-11-2005 om 10:37 uur

de laatste post uit het vorige deel:

Reactie op nina

Hoi allemaal!

@ susan:  :-\ donderdag ging het zo goed met je! super vervelend dat je nu weer ziek bent. tja, je moet toch maar proberen te slapen. anders moet je vragen als er iemand thuis is dat ze af en toe even bij je komen kijken of het goed gaat. Enne als je je weer wat beter voelt dan gaan we weer wat afspreken ik vond het ook super :)

@ Esther: echt fijn dat het zo goed met je gaat! hoe lang heb je al n relatie met je vriend?

Nu is mn oorpijn weer weg. En dat is ook steeds het probleem, het komt en het gaat het komt en het gaat. maar ja ik zal morgen de dokter maar es gaan bellen. verder hoest ik lekker mn longen uit mn lijf, maar heb ik wel een lekker dagje vrij :).

Liefs nina

07-11-2005 om 10:47 uur

Hoihoi!!

Dan gaan we hier verder!!!

@ Susan, wat vervelend dat het zo slecht gaat!! Je moet idd zoals Nina zegt toch maar wat proberen te slapen, want van slapen knap je ook meestal toch wel wat op... en als het echt niet gaat, moet je je echt ziek melden, hoor!! en niet maar doorgaan!! Sterkte!! Ik denk aan je!!

@ Nina: Ik heb al bijna 5 1/2 jaar een relatie met mijn vriend, daarvan wonen we ruim 2 jaar samen in Groningen... Het gaat echt supergoed tussen ons!!! Hoe lang heb jij een relatie? En zijn er nog meer mensen met een relatie?
Ennuhh wel bellen met de dokter, hoor!!en sterkte met het hoesten!! en geniet van je vrije dagje!!

Succes allemaal!

Groetjes,
Esther

07-11-2005 om 11:02 uur

hey allemaal
als ik straks thuis ben ga ik echt wel eeen paar uur in mijn bed! maar nu kan ik de lessen die ik heb om kwart voor een echt niet missen! haha verder durf ik straks wel weer te slapen dan heb ik me wel weer over die angst gezet!
@nina: als ik me weer beter voel dan spreken we zeker weer af gezzelie! en geniet een beetje van je dagje!
@esther: zo lang een relatie dat vind ik super  en dat het zo goed gaat is alleen maar beter! het langste dat ik het uit heb volgehouden is 4 maanden :P. nu  vind ik een jongen wel heel leuk maar ik durf er niks me te nemen want in mijn periode op BPV heb ik echt geen energie om daar in te steken! hahah ga morgen wel verder denken over mijn dillema:P
liefs susan

07-11-2005 om 12:28 uur

Hoi allemaal!

@ Esther: ik heb bijna 1 jaar en 9 maande. vet lang man 5,5 jaar! heb ej dus best vroeg een relatie gekregen! hoe oud was je ook al weer? Nou ja dag vrij dagje, ik moet dus toch onverwachts naar school en heb er echt geen zin in! grrrrrrrrrrrrr

@ susan: nou ja zoals je al weet kan ik niet meer genieten van je dagje

Liefs opgefokt en benauwd ninaatje :P

07-11-2005 om 12:35 uur

hoi nina,
daar gaat je vrije dagje! jammer maar ja thats life!
succes en ik spreek je nog
liefs kusies susan

07-11-2005 om 16:40 uur

Goed idee Peter om een deel 2 aan te maken.

Ik geniet vandaag van mijn vrije dag na weer weekenddienst te hebben gedraaid. Was me wel een lekker weekend met vast collega-groepje - veel lol :).
Morgen een vergadering in Amersfoort. Heb ik ook wel zin in, even met de trein op stap - kopje koffie erbij :)

Wo & Do weer stage lopen. Vrijdag oppassen op 2 kids van 5 en 3 jaar. Weekend verder relax met zaterdag een bezoekje :)
Volgende week heb ik vakantie  *O* (een verlate hersftvakantie)
en moet wo 16 nov voor Hista-test  -O-
In de vakantie ga ik aan mijn stageverslag werken die ik dan perse af wil hebben. Na die week vakantie hoef ik nog maar 3 weken stage te lopen. Week erop nog een vragengesprek over mijn scriptie en dat is het beslissende gesprek. Hopelijk mijn diploma voor kerst  ^O^
(hoort misschien in astma & studeren topic, maar wilde het hier even kwijt  ;))

@Nina: heb je de dokter al gebeld?

@ Famke: Pilates bevalt mij supergoed! Ik ben er nu ong. 3 weken mee bezig en merk al een beetje vooruitgang! De DVD die ik heb gekocht (bij de boekenvoordeel.. niet zo duur dus) bestaat uit een warming-up, een actief gedeelte en daarna een cooling-down (nou ja.. je buikspieren worden zeer stevig aangepakt...) De warming-up gaat al erg goed en de cooling-down gaat ook wel redelijk, maar het actieve gedeelte is nu nog wat te zwaar... Maar ik vind het superleuk en er wordt goed op de ademhaling gelet. In Januari beginnen ze hier in Groningen met een nieuwe cursus Pilates, misschien dat ik die wel wil gaan doen.
Hopelijk is er snel plaats voor jou!!

Ik heb trouwens niet echt een goed beeld wat Pilates precies inhoud  :@ Op internet vind je ook niet zo veel info, al helemaal niet over aquapilates.
Ik ben al wel kort wezen kijken in het zwembad waar aquapilates gegeven word. Ze kregen daar een kunststof band om hun middel en moesten liggend op de rug of buik oefeningen doen in het water. Het bad is erg klein en er word les gegeven in kleine groepjes van 4 a. 6 jongeren.
Ik kon mij opgeven voor Aquarobics en Aquapilates (keuze bij studentensportpas) en ik vond beide wel wat. Het was ienemienemutte en Aquapilates kwam eruit :) Nu is bij beide sporten een wachtlijst.
Leuk dat je misschien de lessen wilt gaan volgen in Groningen. Misschien kun je eerst een proefles meedoen om te kijken hoe het gaat. Of het niet al te intensief is.

07-11-2005 om 18:08 uur

Hai Hai

Zozo zelfs een deel 2 op het topic dat ik had geopend  :+

Ik ben vant weekend ziek geweest  :'( Was ik vorige week al maarja ik ben gewoon doorgegaan  8-) Merk ik nu wel  :P Ik ben al tijdje zo ziek van de griepprik  :? Hebben meer mensjes daar last van gehad?

Voor de rest ben ik van het weekend wel wezen werken.. want ja er was geen vervanging en dan moet je.. Ik kan de kids ook neit alleen laten..

En ben vandaag gewoon weer gaan stage lopen pfff wat ben ik benauwd..

Ik heb ook een vriendje :D nu bijna 5 maandjes.. Allemaal nog beetje pril.. ik heb hiervoor namelijk een relatie van 2 jaar gehad.. maarja is uitgaan door me astma.. Maar uhmm me vriendje heet jeroen en is echt kei lief :P

Enne Nina  bij de dokter vinden ze je al snel een zeur dus daar meot jeje niets van aantrekken :P

Liefs Laura

07-11-2005 om 19:00 uur

hey,
alles goed?
hier niet, school had vandaag maar naar huis gebelt om me op te halen! had niet moeten blijven weer een aanval gehad, heb nog steeds koorts en voel me eh belabberd! word ech gek! krijgen ze daar dadelijk nog gelijk en dat is het laatste wat ik wil!

@famke: das altijd wel een lekker gevoel he dat iedereen moet werken en jij vrij bent! da gevoel heb ik altijd naar een weekend dienst  *). en je hebtje weekje wel al lekker gepland klinkt gezzelie! en dat oppassen ik vind dat altijd fantstisch om te doen, gewoon geweldig die kids! moet je overdag oppassen? maar waar loop je eigelijk stage? fijne week en ik hoor het graag als je je diploma hebt:D
@laura: haha 5 maanden en pril, zo lang heb ik nog nooit wat gehad :P hopen dat dat er nog ooit in zit  ;). maar had je vriend het uit gemaakt omdat je astma hebt????? ik ben ook een aantal dagen niet lekker geweest van de griepprik beetje koorsts benauwd enz.
@ nina: meis hoe is ie nu??? nog benauwd???
fijne avond allemaal! ik ga over een half uurtje ofzo lkkr mijn bed opzoeken en heerlijk slapen hoop ik :P
liefs susan

07-11-2005 om 19:45 uur

Hoi allemaal!

@ Famke: nope, morgen maar proberen. mits het lukt met school en werk...

@Laura: ik heb niet echt last van de griepprik, maar het kan wel. ik hoor het wel van meer mensen. het is toch iets wat je net over die ene drempel heen kan helpen. Haha mijn vriendje heet Okko en hijs kei lief  :P Uitgegaan door je astma? hoezo? wat is dat voor boeren trol  :P ;)!

@ susan: Nou sterkte maar weer meis! met mij gaatt wel wat beter, ik ga iig vroeg naar bed! probeer je niet te druk te maken om school, ook al is het moeilijk!

Nou spreek jullie snel!!!

Liefs

08-11-2005 om 09:02 uur

hey nina,
tanx heb vanacht heerlijk geslapen tot 5 uur toen was het weer even mis, maar toen had ik al een aantal uurtjes heerlijk geslapen! ahahah ben nu weer op school, hopen dat het vandaag beter gaat! heb jiij ook lekker geslapen? en hoe is t nu verder???
liefs susan