Amy Winehouse heeft longemfyseem

23-06-2008 om 19:19 uur

AMSTERDAM -  Als Amy Winehouse niet onmiddelijk stopt met het roken van crack, kan ze volgende maand in een rolstoel zitten. Dat liet haar vader Mitch weten.
 
"Om te denken dat dit het leven kan zijn van mijn mooie vierentwintigjarige dochter is verschrikkelijk", laat een geëmotioneerde Mitch weten. "Maar als drugs meer voor haar betekenen dan goed ademhalen dan zij het zo. De dokters hebben haar al laten weten dat ze niet alleen haar stem kwijt is, maar ook dood gaat als ze doorgaat met het gebruiken van drugs. Het was een moeilijke week."

Ook is er na tests een mysterieuze knobbel op de borst van Amy gevonden. Mitch: "Een scan uitgewezen dat het geen kanker is en er zijn geen sporen van kanker gevonden in haar bloed, maar misschien gaan ze het nog een keer testen om zeker te zijn."

Amy zelf lijkt kalm te blijven onder de situatie: "Toen de artsen me vertelde van de knobbel was ik ontzettend bezorgd", vertelt de ongeruste vader. "Amy lijkt soms nerveus te worden van de situatie, maar ze raakt niet in paniek totdat iets honderd procent zeker is."

Amy werd vorige week in het ziekenhuis opgenomen nadat ze thuis onwel was geworden.

bron

Login of registreer om te reageren
23-06-2008 om 21:04 uur

De muziek van Amy Winehouse is helemaal fantastisch. Wat een wereldstem heeft die (jonge) vrouw  O+
Qua levensstijl is ze echter behoorlijk gestoord en is het te hopen dat ze niet in de voetsporen treedt van mensen als Kurt Cobain, Janis Joplin en Jimi Hendrix (en dan doel ik op de leeftijden)  :-\

Login of registreer om te reageren