blauwe wallen

04-11-2005 om 13:36 uur

herkennen jullie dat jullie kinderen blauwe vlekken onder de ogen hebben als ze het benauwd hebben of hebben gehad????????

Login of registreer om te reageren
04-11-2005 om 14:07 uur

Ja dat herken ik wel.

Ook heeft Jefrey last van een rood masker om zijn mond en neus heen.

Die blauwe wallen vallen bij Jefrey heel erg op omdat hij dan ook erg bleek is

Groetjes

Rianne

Login of registreer om te reageren
04-11-2005 om 14:44 uur

heel herkenbaar is dat  :)....mijn dochtertje heeft het ook ...de longarts zegt altijd dat er gewoon bij hoort...kindjes met astma zien vaak erg bleek en hebben dan ook blauwe wallen onder hun ogen....Vooral als het wat minder met ze gaat valt dat erg op.

Login of registreer om te reageren
04-11-2005 om 18:58 uur

hey allemaal,
ik ben 18 en heb nog steeds een wit gezicht en vaak erg blauwe wallen onder mijn ogen:S Iedereen vraagt altijd ofdat ik ziek ben of slecht geslapen heb  ;)
liefs susanj

Login of registreer om te reageren
04-11-2005 om 21:19 uur

:Y

Hier ook hoor. Hij is momenteel ook weer in en in wit en hele "holle" ogen. Voor ons een signaal dat het niet goed met hem gaat. Aan het zelf merk je het meestal niet zo.

M.

Login of registreer om te reageren
04-11-2005 om 22:01 uur

Hier net zo. als gerrit-jan blauwe wallen krijgt weten wij al dat hij zich niet helemaal jofel voelt.
Ik heb er zelf ook last van.

groetjes jolanda

Login of registreer om te reageren
05-11-2005 om 09:52 uur

Mijn oudste heeft dit ook wel inderdaad, maar dit wijt ik meer aan haar stofwisselingsziekte

Login of registreer om te reageren
05-11-2005 om 10:41 uur

Hoi

Mijn zoon heeft de laatste tijd ook erge blauwe wallen onder zijn ogen. Maar dat is ook niet vreemd wat door zij gehost slaapt hij slecht en is gewoon op.

groetjes

Login of registreer om te reageren
05-11-2005 om 11:16 uur
Reactie op jantine

Hoi

Mijn zoon heeft de laatste tijd ook erge blauwe wallen onder zijn ogen. Maar dat is ook niet vreemd wat door zij gehost slaapt hij slecht en is gewoon op.

groetjes

dat kan ik me goed voorstellen, hoesten is heeeel vermoeiend, en kost heel veel energie.  Hopen dat het snel verbetert voor je zoon.

Login of registreer om te reageren
05-11-2005 om 11:06 uur

Rick heeft dat ook. En als je mijn kinderfoto's van vroeger ziet  :? verschrikkelijk.
(hahaha)

Groetjes Jolanda V

Login of registreer om te reageren