Topics die op slot worden gegooid

21-05-2008 om 09:51 uur Gesloten

Ik zie net dat er n topic wat ik geopend heb op slot is gegooid door rahimns.
Dat heeft hij gedaan omdat ik bij het topic "hoort dit bij hooikoorts?" ook n vraag heb gesteld over spirogram en farmaca onderzoek.
Omdat ik daar geen reactie over heb gekregen heb ik n nieuw topic gemaakt bij medische vragen met als onderwerp spirogram en farmaca in de hoop meer reactie,s te krijgen,omdat tenslotte niet iedereen in elk topic leest,en dat zo mijn vraag duidelijker is dan dat ie verdwaald staat tussen de vraag hooikoorts en allergieen.

Groetjes jendhi

De reacties zijn gesloten.
21-05-2008 om 10:34 uur

Topics mogen op het forum 1 keer geopend worden. We zullen ten allen tijden dubbele topics verwijderen.

Heel veel zin heeft het plaatsen van dubbele topics ook niet, zo goed als alle topics worden gelezen. Helaas is het niet zo dat er altijd een reactie komt. Dat kan zijn omdat men er niet genoeg vanaf weet om een goede reactie te geven, of omdat degene die de reactie kan geven nog niet langs geweest is.

Mocht je in het vervolg vinden dat je topic een grotere kans maakt op een ander board kun je wel altijd vragen om het te verplaatsen (zonder garantie dat dit ook gebeurd).

21-05-2008 om 10:52 uur

Verder is er een link geplaatst naar je vraag in je andere topic, zodat als men dit leest een antwoord daar kunnen plaatsen, verder is mijn actie denk rechtvaardig, gezien de FAQ hierin heel duidelijk is.

21-05-2008 om 13:46 uur

Heel veel zin heeft het plaatsen van dubbele topics ook niet, zo goed als alle topics worden gelezen. Helaas is het niet zo dat er altijd een reactie komt. Dat kan zijn omdat men er niet genoeg vanaf weet om een goede reactie te geven, of omdat degene die de reactie kan geven nog niet langs geweest is.

Naar mijn idee is er geen sprake van n dubbele topic.
N dubbel topic is het als je 2 topics opent met hetzelfde onderwerp  ;)
Maar ik zal er in het vervolg rekening mee houden,dat ik voor iedere nieuwe vraag n nieuw topic open  :)

Er is al eens eerder n topic van mij verplaatst wat mij toen ook verbaasde,omdat ik het naar mijn gevoel wel bij het goede had gezet.
En als je dan alles zo geordend wilt hebben zal ik het onderwerp over eczeem wat nu bij kinderen met astma staat, ook op zijn plek zetten.
Is maar n tip  8-)

Groetjes jendhi

21-05-2008 om 14:15 uur
Reactie op Jendhi

En als je dan alles zo geordend wilt hebben zal ik het onderwerp over eczeem wat nu bij kinderen met astma staat, ook op zijn plek zetten.
Is maar n tip  8-)

Er zijn geen vacatures (meer) beschikbaar voor de functie van Global Moderator :+
Dit topic gaat op slot aangezien dit inhoudelijk niets toevoegd aan de gestelde vraag en/of aan de gegeven antwoorden  :s)