Homeopatische arts

02-11-2005 om 16:04 uur

Hallo,

Wie heeft er ervaring met een homeopatische arts. Volgens mijn huisarts kan een homeopatische arts verlichting geven aan elke aandoeningen dmv een één of ander korreltje.

gr. Olga :W

Login of registreer om te reageren
02-11-2005 om 17:30 uur

dit is weliswaar mijn persoonlijke mening, maar ik denk dat je dan een erg optimistische huisarts hebt.  Als dat namelijk waar was, dan hadden we geen astma probleem in Nederland..  Er zukllen gerust wel homeopatische middeltjes zijn die tegen bepaalde kwaaltjes helpen, maar ik denk dat dat met astma en copd toch wel even anders ligt.

Login of registreer om te reageren
02-11-2005 om 18:16 uur

Hallo Peter,

Mijn huisarts zegt ook niet dat de homeopatische arts mijn hele kwaal kan wegnemen maar wel enige verlichting kan geven.

Nou ben ik zelf niet zo'n homeopatisch typje maar toch heb ik zo iets van je weet maar nooit. Misschien kan er 10% van de kwaal weg worden genomen dan is dat toch maar weer 10%.

Ik heb verder geen ervaring met een homeopatische arts vandaar dat ik de oproep had geplaatst.

gr. Olga :W

Login of registreer om te reageren
03-11-2005 om 09:22 uur

Wij zijn dus beide mijn dochter en ik naar een homeopatische arts geweest. Maar weet dus eigenlijk niet goed wat ik erover moet zeggen. Het heeft wel iets gedaan toen maar je weet nooit of je dan juist in een goede periode zat. Een keertje toen was Saskia erg benauwd en verwachten we dat ze sávonds wel weer zou opgenomen worden en toen zijn we dus bij de homeopaat geweest en daarna ging het beter. Maar je weet niet of het daar aan ligt. Ik vinds zelfs dat als je het wilt proberen het een kans moet geven maar niet moet verwachten dat de astma overgaat. Maar misschien dat je wel juist wat minder last zult hebben.
Maar ga naar een homeopaat die tevens ook arts is en stop nooit met reguliere medicatie alleen als je eigen regulierre arts het zou zeggen. Succes ermee en ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Login of registreer om te reageren