Hallo dit is Ties27

28-10-2005 om 11:02 uur

Hoi ik ben dus Ties een 27 jarige vrouw, getrouwd en 2 kinderen een zoon van 9 jaar en een dochter van 6 jaar.Zelf ben ik al vanaf mijn geboorte Astma patient.Vanaf de geboorte tot aan mijn 15e heb ik bij een kinderarts gelopen.Daarna eigenlijk onder behandeling van de huisarts geweest.Tot vorig jaar omdat ik veel te vaak benauwd werd en regelmatig Prednison kreeg.Doordat ik in het ziekenhuis terechtkwam met een benauwdsheidaanval kreeg ik een longarts toegewezen.Nu heb ik al diverse onderzoeken achter de rug waaronder een hyperventilatie provocatie test, spirometrie,allergie test, ct scan,arteriepunctie.
De uitslagen ervan krijg ik dus 8 november.
Aangezien diegene die mij telkens begleide mij kon vertellen dat ik toch echt waarschijnlijk ernstige astma heb,ben ik toch meer geinteresseerd geraakt in de verhalen van anderen.Daarom kwam ik op deze forum.
Zo thats me  :s)  :W

Login of registreer om te reageren
28-10-2005 om 19:25 uur

Hoi Ties,

Welkom op het forum  :)  Ben best benieuwd wat de uitslagen zullen zijn op 8 november.
Veel plezier hier op het forum. Er zijn genoeg verhalen en ervaringen te lezen van anderen hier  :Y

Login of registreer om te reageren
28-10-2005 om 21:25 uur

hallo Ties27
welkom op het forum
ik hoop dat hier vind wat je zoekt :+
liefs ukkie

Login of registreer om te reageren
30-10-2005 om 19:17 uur

Dank je wel! En ik weet wel zeker dat ik hier iets kan vinden en dat is een "luisterend oor" ^O^

Login of registreer om te reageren
31-10-2005 om 11:16 uur

Van harte welkom op dit forum !
En nu hopen dat de uitslagen gunstig voor je uitpakken.

Login of registreer om te reageren