Hallo allemaal

27-10-2005 om 18:33 uur

Ik heb me vandaag bij het forum aangemeld en het leek me wel zo netjes om me dan ook even voor te stellen.  :)

Mijn naam is Saskia, ik ben alweer 50 jaar oud en woon in Almere, samen met mijn man en hond. Ik heb ook twee kinderen, een dochter en een zoon, die beiden al zelfstandig wonen. En (mijn trots hoor  ;D) twee kleindochters.

Ik heb een baan in een verpleeghuis, werk daar als vaste nachtdienst, week op, week af. Dat is soms wel eens zwaar, mede omdat de clienten op mijn etage nogal veel roken  >:(

In mijn vrije tijd ben ik graag buiten, lekker met de hond, daarmee doe ik ook aan hondensport; flyball en behendigheid. Wij kamperen ook graag. Ik speel dwarsfluit, heb nog altijd les en speel bij de harmonie. Bovendien bridge ik nog.

Dus een druk en vol bestaan, zoals jullie vast wel weten valt dat soms niet mee als je benauwd en moe bent. Daarom lijkt het me fijn om met iedereen van gedachten te kunnen wisselen als ik er eens even 'helemaal doorheen' zit.

Willen jullie nog meer over mij weten: Vraag maar raak! (Alles in het nette dan)  :W

Saskia

Login of registreer om te reageren
31-10-2005 om 11:19 uur

Van harte welkom, en ik hhop dat je je draai op het forum inmiddels gevonden hebt.

Login of registreer om te reageren