Het Astma Forum is per 1 januari 2008 overgenomen door het Astma Fonds!

21-01-2008 om 10:34 uur Gesloten

Beste Astma Forum leden en bezoekers,

De afgelopen 4 maanden heeft het Astma Forum intensieve gesprekken gevoerd met het Astma Fonds. Dit heeft uiteindelijk als fantastisch resultaat opgeleverd dat het Astma Forum per 1 januari 2008 volledig is overgenomen door het Astma Fonds.

Dit beantwoord dan ook jullie prangende vraag waarom het forum 4 weken lang (sinds 12 december 2007) stond op: http://forum.astmafonds.nl als bezoekadres. Overigens is het forum ook nog steeds onder dat adres bereikbaar maar is als hoofdadres logischerwijs gekozen voor het alom vertrouwde: http://www.astmaforum.nl

Jullie hoeven in het geheel niet bang te zijn voor ingrijpende veranderingen of een ander beleid. Het forum moet zo krachtig en autonoom blijven als het is en heeft door de overname juist veel sterkere groei- en uitbreidingsmogelijkheden gekregen middels de financiële en organisatorische hulp van het Astma Fonds. Aan een goed concept moet je niet gaan rommelen en daarom wordt er ook alleen maar gekeken naar kleine verbetermogelijkheden.

Wat er dan wel gaat veranderen is dat de crew wordt uitgebreid met vrijwilligers en/of medewerk(st)ers van het Astma Fonds. Zo krijgen bijvoorbeeld de medewerkers van de advlieslijn van het Astma Fonds  moderator bevoegdheden en zal er ook een door het Astma Fonds aan te wijzen administrator bijkomen! Voorts gaan we kijken naar vernieuwings- en opfrissingsmogelijkheden van de huidige policy (voorwaarden) aangezien deze sinds augustus 2005 niet meer zijn aangepast. Tijd voor een goede update dus.

Natuurlijk zijn vragen en/of opmerkingen van harte welkom en zullen wij naar beste kunnen jullie vragen beantwoorden en/of opmerkingen tot ons nemen. Wij vertrouwen erop dat jullie met hetzelfde plezier actief gebruik blijven maken van het forum en spreken de wens uit dat we dit jaar flink kunnen groeien aangezien er veel meer mensen kunnen worden bereikt dankzij de kanalen waarover het Astma Fonds reeds beschikt!

Met vriendelijke groeten,

Mark Deen     (Administrator Astma Forum) en
Erica Euving   (Hoofd Verenigingsbureau Astma Fonds)

De reacties zijn gesloten.
Moderator
21-01-2008 om 12:30 uur

Hoi Mark,

Zo dat is dan toch ineens nog snel gegaan!
Ik ben heel benieuwd naar het verloop en ik hoop dat het daadwerkelijk meer bezoekers zal generen

21-01-2008 om 18:18 uur

hey,

Wel leuk nieuws zeg :Y
Hopelijk zal het forum nog heel veel verder uitgroeien ;)
En leuk blijft het vast wel :Y

gr sam

21-01-2008 om 20:11 uur

Oeh... onverwachts leuk bericht!
Ik wist helemaal niet dat er onderhandelingen waren met Astmafonds, wat leuk :Y
En natuurlijk hoop ik ook op heel veel meer bezoekers!

21-01-2008 om 21:04 uur

toppie hoor  *O* *O*

21-01-2008 om 21:57 uur

Wat goed!!!  :)  :)  :)
fijn dat jullie op deze manier meer mensen met astma/copd kunnen bereiken!

21-01-2008 om 22:43 uur

Leuk nieuws hee!
Das pas een mooie erkenning!

26-01-2008 om 18:23 uur

Leuk dat het forum nu onderdeel is geworden van een professionele organisatie. Mag je best trots op zijn Mark, dat ze jouw idee nu in beheer hebben genomen :7

Ik heb nog geen reclame voor het forum gezien op de website van het Astmafonds. Gaat dit nog komen?

01-02-2008 om 11:00 uur
Reactie op Stuart

Leuk dat het forum nu onderdeel is geworden van een professionele organisatie. Mag je best trots op zijn Mark, dat ze jouw idee nu in beheer hebben genomen :7

Ik heb nog geen reclame voor het forum gezien op de website van het Astmafonds. Gaat dit nog komen?

Daar heb ik (nog) niets over vernomen maar ik persoonlijk verwacht wel promotie van het forum  :Y

Moderator
02-02-2008 om 18:02 uur

Hoi Stuart,

Ik sprak Erica (van het astmafonds) gisterenochtend en ze willen zeker gaan adverteren maar pas als alles goed ingeregeld is en iedereen gewent is aan zijn taken om problemen zoveel mogelijk te voorkomen die een grote stroom bezoekers evt met zich mee neemt.
Het komt dus vast wel goed! *O*

09-03-2008 om 14:22 uur

Dit topic gaat op slot nu er al meer dan een maand niet meer in is gereageerd  :Y