Buzzer is exit (Peter wordt Forum Admin)

19-10-2005 om 23:36 uur Gesloten

en Peter is in.

Ik heb besloten dat ik gewoon liever onder mijn eigen naam werk, en geen gebruik meer wil maken van een nickname.  Ik vind dat bij dit forum veel gepaster.  Dus buzzer is voortaan Peter :)

De reacties zijn gesloten.
20-10-2005 om 08:59 uur
Reactie op Peter

en Peter is in.

Ik heb besloten dat ik gewoon liever onder mijn eigen naam werk, en geen gebruik meer wil maken van een nickname.  Ik vind dat bij dit forum veel gepaster.  Dus buzzer is voortaan Peter :)

Was het nou echt nodig om me zo te laten schrikken met je TT :?.

Welkom Peter en :W Buzzer dan maar :) . Hoewel ik ze allebei al gebruikte, moet je me een 'slip of de toetsen' maar op voorhand vergeven :+.

20-10-2005 om 09:35 uur
Reactie op Esther

Reactie op Peter
en Peter is in.

Ik heb besloten dat ik gewoon liever onder mijn eigen naam werk, en geen gebruik meer wil maken van een nickname.  Ik vind dat bij dit forum veel gepaster.  Dus buzzer is voortaan Peter :)

Was het nou echt nodig om me zo te laten schrikken met je TT :?.

Welkom Peter en :W Buzzer dan maar :) . Hoewel ik ze allebei al gebruikte, moet je me een 'slip of de toetsen' maar op voorhand vergeven :+.

`dit was even om je wakker te houden ;)
het bevalt me een stuk beter zo :) (en naar buzzer luister ik ook hoor)

20-10-2005 om 22:29 uur

De wijziging blijft niet alleen bij een naamswijziging. Het forum heeft behoefte aan meer hulp welke ook, grotendeels, 'achter de schermen' plaatsvindt.
Zodoende is besloten dat Peter per heden, naast Esther, óók Forum Admin is geworden. Wij wensen Peter veel succes en plezier als Forum Admin naast Esther  ^O^

21-10-2005 om 10:50 uur

succes peter *O*

22-10-2005 om 22:39 uur

Veel plezier in je nieuwe hoedanigheid op het forum Peter *O*. Ik ben er zeker van dat het een succes wordt  :s).