Meer last met kouder weer ?

19-10-2005 om 19:22 uur

De warme nazomer lijkt inmiddels écht over te zijn helaas. Ik moet zeggen, nu het weer iets kouder aan het worden is het mij opvalt dat mijn huid hier eigenlijk direct op reageert. Veel sneller droog en daardoor ook weer kleine eczeemplekjes welke ontstaan.
De zalf / cremes zullen dus weer meer gebruikt gaan worden. Ach, het viel me gewoon zo op eigenlijk.

Login of registreer om te reageren
19-10-2005 om 21:41 uur

Hoi mark nou ook toevallig , dat merkte  ik vandaag ook al op. Ik dahct hé bah mijn handen worden weer droger dus weer de handcremes op gaan zoeken.
Ik merk ook wel weer dat mijn gewrichten gaan opspelen meer pijn heb ik altijd in de winter bah.. bah..de parasetamolletjes ook weer voor de dag.   -O-
Het regende vandaag hier ook heel erg veel, en daar reageer ik weer op met meer benauwd zijn.
Zal blij zijn als de zomer weer in aantocht is hihi.. maar dat duurd nog wel effen.
Groetjes Ria

Login of registreer om te reageren
19-10-2005 om 21:49 uur

Ik merk het idd ook meteen als het kouder weer wordt, krijg snel last van droge handen, zoals Ria ook al zegt. Jammer genoeg kan ik tijdens mijn werk geen handschoenen dragen, dus ik bereid me igg voor op weer een winter met kloven -O-.

Login of registreer om te reageren
20-10-2005 om 08:47 uur

Heb dus ook weer overal last van. Vanmorgen toen ik met mijn hond liep kreeg ik door de koude natte lucht het weer eens benauwd. Loop de hel dag met een kikker in mijn keel. Mijn handen liggen helemaal open ze lijken wel bewerkt door een mes. En over mijn spieren zal ik het dan nog maar niet eens hebben. Lang leve de winter hahaha.

Login of registreer om te reageren
20-12-2005 om 02:06 uur
Reactie op kaatje

Heb dus ook weer overal last van. Vanmorgen toen ik met mijn hond liep kreeg ik door de koude natte lucht het weer eens benauwd. Loop de hel dag met een kikker in mijn keel. Mijn handen liggen helemaal open ze lijken wel bewerkt door een mes. En over mijn spieren zal ik het dan nog maar niet eens hebben. Lang leve de winter hahaha.

Heb ook weer veel last van de kou,in de kou buiten piepen ,exceem plekjes her en der,
ventolin,extra prednison,laatste tijd last van pukkels,misschien van de medicijnen,dermatoloog gaat er binnen kort even naar kijken,en dan maar vrolijk kerst,en maar denken er zijn mensen die het noch tichtig
keer erger hebben.

Login of registreer om te reageren
20-10-2005 om 17:29 uur

Bij Thomas is het dus niet anders, al een aantal weken trouwens. Inmiddels is een kwart van zijn rug open met eczeemplekken, waar hij helaas niet vanaf kan blijven en het is dus een grote korst. Ook zijn handen natuurlijk en zijn voeten liggen open... Ik heb zo met hem te doen :N

Login of registreer om te reageren
21-10-2005 om 10:49 uur

hoewel ikzelf bijna goed de winter doorkom sinds een jaar of twee merk ik nu met de ochtend dat ik toch ga piepen met de kou
voorheen had ik een snorbrommmer en hoefde ik niet te fietsen ,nu fiets ik een kwartier om mn dochtertje naar school te brengen ik moet dan altijd effe bijkomen
ben heel benieuwt hoe dit gaat als het nog kouder wordt

Login of registreer om te reageren
25-10-2005 om 21:25 uur

Ja ook ik smeer mijn gezicht weer in met hormonen troep >:(
bah gaat het weer beginnen
handen inderdaad weer droog
en wee opspelende spieren die stijf en stram en pijnlijk worden :'(
ook voel ik mijn linker long weer
en de kikker herken ik wel in mijn keel
zou hem wel willen poetsen met een pijpenrager
helaas gaat dat niet dus maar blijven schrapen
MAAAR er komen geloof ik weer 2 mooie dagen aan en hopelijk haal ik daar dan weer ff wat puf uit
ihihhhii zo ff geklaagd moet zo nu en dan eens kunnen
groetjes luitjes
jullie staan niet alleen  :N

Login of registreer om te reageren
19-11-2005 om 01:15 uur

Nu het écht koud aan het worden is en het veel regent merk ik dat ook behoorlijk aan mijn huid. Deze is erg snel uitgedroogd, is flink gevoeliger geworden en eczeemplekjes onstaan nu weer sneller  :-\

Overigens moet ik weer niet denken aan zo'n heel vervelende sjaal. Dat gaat enorm jeuken bij mij. Een sjaal vind ik trouwens helemaal niet prettig aanvoelen  :N

Login of registreer om te reageren
22-11-2005 om 09:03 uur

  nau het winterfeest is begonnen bij ukkie hoor moest vanmorgen van mn fiets stappen en verder lopen      -O-
op school even ventolin gepakt en effe gezeten en op mn gemak weer naar huis gewandelt pffffffff ben helemaal kapot en de dag is net begonnen  >:(
was het maar weer zomer :Y
liefs ukkie

Login of registreer om te reageren
25-11-2005 om 22:18 uur

Nou , ik loop al weer voor gek hoor ,et twee rode grote eczeemplekken op mijn gezicht
heb er nu maar penaten opgedaan
de hormonen zalf helpt niet meer
maar weer langs bij de huisarts
brrrrr dat weer kan ik schieten
Groetjes Lia

Login of registreer om te reageren