Korte enquete communicatie patient zorgverlener

30-08-2007 om 09:19 uur Gesloten

Beste Forumleden en -lezers,

Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek. Met mijn onderzoek hoop ik antwoord te kunnen geven op de vraag hoe astma/copd patienten hun aandoening beleven en of er een kloof bestaat tussen de wensen van de patienten en van de zorgverleners met betrekking tot de communicatie. Waar gaat het goed en waar en hoe is er ruimte voor verbetering?

Waarschijnlijk voelen jullie hem al aankomen: Zouden jullie de enquete voor mij in kunnen vullen? Dit kost hooguit 5 minuten. Begin december verwacht ik helemaal klaar te zijn met mijn onderzoek. Een samenvatting van de resultaten plaats ik uiteraard op dit forum.

Je kan de enquete invullen via:

Als je op de link klikt, krijg je eerst een scherm te zien, waar om je e-mailadres wordt gevraagd. Ik krijg je mailadres nooit te zien, maar het is enkel bedoeld om te voorkomen dat iemand de enquete twee keer invult. Het invullen gebeurd volledig anoniem.

Mijn dank is bij voorbaat al groot!  :Y

[move] _O_  _O_  _O_  _O_[/move]

Met vriendelijke groeten,

Bertwin

[link verwijderd, enquete is gesloten inmiddels]

De reacties zijn gesloten.
30-08-2007 om 12:23 uur

Hoi Bertwin,

Ik heb hem ingevuld :Y

Groetjes

30-08-2007 om 12:28 uur

Ik ook.
Interessante enquete!

30-08-2007 om 13:56 uur

hallo,

ik heb ook meegedaan.
rakker

30-08-2007 om 14:50 uur

hey,

ik heb hem ook ingevult :Y
ben beniewd naar de uitkomst van de enquete ! :)

groetjes

30-08-2007 om 15:55 uur

Ik heb de enquête ingevuld ;).

Stijgertje

30-08-2007 om 16:13 uur

Mensen, jullie zijn fantastisch!!  :Y  _O_  *O*

@sammy: Ik ben ook erg benieuwd naar de uitkomst. Zoals gezegd verwacht ik de uitkomsten begin december te kunnen publiceren, tenzij de enquete in dit tempo wordt ingevuld! Dan wordt het mogelijk november dat ik jullie kan vertellen wat ik ontdekt heb!  *O*  *O*  *O*

30-08-2007 om 16:30 uur

ingevuld :s)

30-08-2007 om 19:39 uur

gedaan!

Jippie

30-08-2007 om 20:32 uur

Hier nog 1