Astma Forum 2 jaar!

04-08-2007 om 12:14 uur Gesloten

[color=Navy]Vandaag, 4 augustus 2007, bestaat het Astma Forum precies 2 jaar! http://www.astmaforum.nl/images/party.gif

[quote author=Astma Forum 1 jaar!]Inmiddels is het geheel uitgegroeid naar een actief forum met momenteel 814 leden en 18740 berichten in 1370 onderwerpen! Ook zijn er ruim 4000 persoonlijke berichten verstuurd door de leden onderling. [/quote] Het afgelopen jaar zijn er 59280 berichten, 1808 topics en 746 nieuwe leden bijgekomen. Het aantal verzonden persoonlijke berichten is eveneens explosief gestegen met ruim 15000 nieuwe PB-tjes *)

Wij willen graag alle leden bedanken voor hun actieve (post)gedrag op het forum. Er is immers geen forum zonder reacties van de mensen die hier posten. Wij hopen dat deze activiteit blijft en zelfs nog verder zal toenemen in de komende jaren. Ook als je zélf (misschien) geen vragen hebt kun je wellicht wél een ander helpen door te reageren  :)

Natuurlijk vinden wij het leuk om te weten hoe jullie het afgelopen jaar hebben ervaren. Wat vonden jullie goed, wat missen jullie nog en waar zou extra aandacht aan mogen worden besteed? Reageer hier gerust en geef ons je feedback zodat wij kunnen proberen om het nog beter te doen.

De reacties zijn gesloten.
04-08-2007 om 12:18 uur

dan kunnen we onszelf feliciteren :s)

ik ben hier nog geen jaar (maar wel bijna) maar vind het gewoon super wat hier gebeurt. ook dat het steeds groter word is volgens mij toch een goed teken...

ik zal eens goed moeten nadenken over wat ik niet zo leuk vond enzo, want in principe vind ik het hier gewoon super!!! COMPLIMENTEN!

04-08-2007 om 12:20 uur

Hey

als eerst *O*  gefeliciteerd *O*

ik vind het forum echt top... heb er zelf ontzettend veel aan en hoop dat het nog lang zo leuk en informatief blijft !
En nu op naar de 3 jaar ! :Y

04-08-2007 om 12:24 uur

hoihoi,

hiep hiep hoera, gefeliciteerd  *O* *O*

ik vind het forum heel fijn, je kan er gewoon lekker praten en de mensen begrijpen je gewoon.

ik heb ook veel informatie op het forum gevonden en die krijg ik nog steeds.

knuffels schorpioentje

04-08-2007 om 12:44 uur

Hoera...van harte gefeliciteerd

http://www.animaatjes.nl/lijnen/feest/8.gif
http://www.animaatjes.nl/lijnen/feest/377425feesttaartlijn.gif

Ik ben nog steeds erg blij met dit forum.Ik ben bijna 2 jaar lid en ik lees en post hier met plezier.
De ene keer ben je lekker met elkaar aan het kletsen en dan andere keer zet je hier je zorgen rond je kind of jezelf neer.Er is altijd wel iemand die reageert met :"sterkte" of "wat fijn dat het goed gaat"
Dat is erg prettig want de buitenwereld heeft geen idee wat deze ziekte in het dagelijkse leven inhoud.Hoe het je dagelijkse leven beïnvloed....Ja uit boeken enzo kun je wel veel informatie halen maar dat is toch anders dan wanneer je elke dag met de ziekte wordt geconfronteerd.

Echte kritiek heb ik niet.Ook mis ik op dit moment niets en zou ik ook niet weten waar nog meer aandacht aan besteed moet worden.

Wel heb ik 1 idee: zou er een felicitatie topic geopend kunnen worden? Er worden zo vaak topics geopend voor mensen die jarig zijn of geslaagd zijn...als je niet oppast heb je er zo 20 stuks.... :?
Het is maar een idee....

Verder zou ik zeggen: Crew: ga zo door..... ^O^

04-08-2007 om 12:58 uur
Reactie op Rianne

Wel heb ik 1 idee: zou er een felicitatie topic geopend kunnen worden? Er worden zo vaak topics geopend voor mensen die jarig zijn of geslaagd zijn...als je niet oppast heb je er zo 20 stuks.... :?
Het is maar een idee....

hey rianne..

dat is wel een goede ja :Y
maar misschien dan ook een topic waar ziekenhuisopnames ingemeld kunnen worden ?? :+

groetjes ;)

04-08-2007 om 13:01 uur

ja, dat is wel slim inderdaad...

ik heb nog eens nagedacht en tot nu toe heb ik niks kunnen bedenken wat ik verder nog mis. dit is gewoon een fantastisch forum!

kus hester

04-08-2007 om 14:48 uur

Aha gefeliciteerd met de verjaardag van het forum!!! Het is echt een leuk forum, ben ongeveer 1.5 jaar lid. De sfeer is hier meestal geweldig!!! Soms zijn er wat meningsverschillen tussen leden en crewleden, maar ach het is ook lastig om alles perfect te doen vooral als je en je mening wilt geven en t iedereen naar de zin wil maken. De crew heeft een pluim verdiend, ga zo door!!!

04-08-2007 om 15:33 uur

*O* *O* *O* *O* *O*
hiep hoi 2 jaar astmaforum. ^O^
harstikke goed en nu op weg naar de drie.
rakker _O_

04-08-2007 om 21:22 uur

*O* *O* *O* Lang leve het Astma Forum! ^O^ ^O^ ^O^

05-08-2007 om 06:03 uur

Gefeliciteerd met de verjaardag van het forum  *O* *O*
Sow heej al 2 jaar  :s).
En het forum wordt steeds gezelliger en informatiever.
Ik het veel informatie te danken aan het forum en ben ook super happy dat er zoiets is. Ik weet nu dan ook heel ff niks te bedenken wat er aan verbeterd zou moeten worden het forum blijft groeien.

groetjess troetel