Ik ben Willianne

14-10-2005 om 14:50 uur

Hallo Allemaal,

Ik ben Willianne en ik ben 25 jaar. Ben getrouwd en moeder van Daan(3) en Bas(1)! Daan heeft eigenlijk al sinds dat hij een maand of 6 was last van zijn luchtwegen. Toen hij 2 was is eigenlijk geconstateerd dat hij astma heeft. Hij gebruikt Flixotide als onderhouds medicijn. We zijn nog erg aan het zoeken naar wat goed voor hem is en hoe ik hem voor aanvallen te behouden. Hij heeft nu 2 keer in het ziekenhuis gelegen en 1 keer een dagopname. Dit mede omdat ik erop heb gestaan hem mee naar huis te nemen en hem thuis te verzorgen, omdat ik vind dat hij in de thuissituatie beter herstelt als in het ziekenhuis (uitzonderingen daar gelaten).
Ik hoop hier veel tips en wijsheid te kunnen vinden en te dissuceren met mensen die het zelfde meemaken als wij.
Liefs Willianne

Login of registreer om te reageren
22-10-2005 om 02:00 uur

Hoi Willianne,

Welkom hier op het forum. Er zal hier genoeg te lezen zijn en ruimte voor discussie lijkt mij ook voldoende aanwezig. Ik hoop dat je hier inderdaad veel informatie kunt opdoen.

Hoe gaat het met Daan ? Is hij vaak benauwd of is hij momenteel (hopenlijk) stabiel met zijn astma ?

Login of registreer om te reageren
22-10-2005 om 10:43 uur

Welkom Williana,
Hopelijk gaat het nu goed met Daan en je zult al lezende op dit forum heel wat moeders met kleine kinderen die astma hebben tegenkomen. Hopelijk geeft het je steun en helpt het je om de juiste behandelingen maar voorals kennis op te doen. Verder hoop ik dat het je steunt dat er meer mensen zijn die in dezelfde situatie zitten en dat je met hun je zorgen en vragen kunt delen. Heel veel plezier op dit forum. Knuffel Kaatje

Login of registreer om te reageren
25-10-2005 om 21:55 uur

Hoi Willianne

Leuk dat je de weg naar dit forum hebt gevonden. Ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt. Lotgenoten genoeg hier helaas. Als jezelfeen discussie wilt starten over 't een of 't ander schroom niet heĀ  :)

Groetjes
Yvonne (je weet wel mv Bente en Marte)

Login of registreer om te reageren
27-10-2005 om 18:36 uur

Hallo Willianne, welkom hier, gaat het met Daan nu alweer wat beter?

Ik ben zelf ook net nieuw op het forumĀ  :)

Saskia

Login of registreer om te reageren