apart subforum alternatieve behandelingen

16-06-2007 om 12:33 uur Gesloten

Zou er een apart subforum kunnen komen over alternatieve therapieën? Dus dat naast het forum 'medicijnen' een forum 'alternatieve medicijnen/behandelswijzen' komt. Ik zou hier graag over willen uitwisselen. Juist ook om uit te vinden wat kwakzalverij is, en waar mensen echt baat bij kunnen hebben!

Volgens mij zijn veel mensen hier in geïnteresseerd, en nu het een lange brei is onder het kopje centraal valt het een beetje in het niet.

De reacties zijn gesloten.
16-06-2007 om 12:40 uur

Er is niet dusdanig veel vraag naar informatie over alternatieve geneeswijzen dat het naar mijn idee lonend is om hier een heel apart board over op te richten. Als je ziet met welke frequentie er gepost wordt in het centrale topic alternatieve geneeswijzen op het board algemeen dan is dat naar mjin idee toereikend genoeg.

16-06-2007 om 16:14 uur

Wat is dat toch, dat enkele mensen zich aanmelden op een forum en gelijk in het eerste of 2e bericht beginnen over een board voor alternatieve geneeswijzen? Er zijn in 2 jaar tijd 'slechts' 100 reacties in dat centrale topic gepost. De vraag is dus nihil te noemen aangezien we bijna 68.000 geplaatste berichten hebben op het forum  :+

Er is dus ruimte om ervaringen uit te wisselen. Ik deel de mening van de crew dat een apart board niet lonend zou zijn  :Y

17-06-2007 om 11:01 uur

Als al meerder mensen dat gedaan hebben, dan is er dus blijkbaar wel behoefte aan...  :-\

Ook denk ik, dat het twee kanten op werkt: omdat er geen subforum voor is, krijg je ook minder reacties erop.
Als je ziet hoeveel mensen iets aan 'alternatief' doen (vrijwel elke zorgverzekeraar heeft het in zijn pakket, omdat de mensen er om vragen), dan lijkt het me sterk dat alleen astma patiënten hierop een uitzondering zijn. Zeker gezien de bijwerkingen etc. van de reguliere medicijnen.

25-09-2007 om 15:13 uur

Er is vooralsnog onvoldoende vraag naar een dergelijk subforum. Om die reden komt het board er niet. Een en ander kan opnieuw worden onderzocht in het eerste kwartaal van 2008 middels een poll  :Y