Slowchat

04-08-2005 om 22:16 uur Gesloten

Hier kun je kletsen over van alles en nog wat, even je ei kwijt zonder daar meteen een nieuw topic voor te hoeven maken ;D. Heb je iets te vertellen over hoe je dag was, wil je even melden dat je baas een echte *piep* is of dat je je kinderen vandaag achter het behang wilde plakken? Hier kan het.
Op deze manier proberen we de off-topic slowchat in de andere topics zoveel mogelijk te vermijden :).

De reacties zijn gesloten.
05-08-2005 om 11:45 uur

behang is niet efficient genoeg voor mijn kinderen!

05-08-2005 om 12:18 uur
Reactie op Teigetje

behang is niet efficient genoeg voor mijn kinderen!

Voor die van mij jammer genoeg ook niet, d'r zijn dagen dat ik betreur dat ik me niet eerder heb laten sterilliseren  ;). (Of een iets 'normaler' tempo had aangehouden bij het vullen van de kinderkamertjes  :P.

05-08-2005 om 12:20 uur

En dan heb ik nog 2 kamers over in dit huis... owwww jeeee! waar moet dat heen?! ;)

12-08-2005 om 13:21 uur
Reactie op Esther

Dat was behoorlijk schrikken, vooral omdat ze pas 26 was en 7 mnd zwanger :'( (kindje is gehaald en maakt het naar omstandigheden goed).

Jeetje zeg! Wat erg voor de familie en partner en het kindje.... dan geef ik die van mij even een extra knuffel, ondanks dat ik vandaag een bak stortcement erg goed kan gebruiken grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

12-08-2005 om 14:05 uur
Reactie op Teigetje

Reactie op Esther
Dat was behoorlijk schrikken, vooral omdat ze pas 26 was en 7 mnd zwanger :'( (kindje is gehaald en maakt het naar omstandigheden goed).

Jeetje zeg! Wat erg voor de familie en partner en het kindje.... dan geef ik die van mij even een extra knuffel, ondanks dat ik vandaag een bak stortcement erg goed kan gebruiken grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Op dit soort momenten besef je idd pas hoe rijk je bent, met niet meer dan wat huis-tuin en kamerzorgen  :@.

Tijdens de zwangerschap is er bij de juf een bloedafwijking geconstateerd (bij het minste of geringste gigantische blauwe plekken), ze was dus al gestopt met werken. Aan het eind van de vakantie hier (begin september) zou het kindje gehaald worden... 2 keer per week moest ze naar het AMC voor een bloedtransfusie, en eigenlijk ging het heel goed. Na zo'n transfusie op weg naar huis zijn ze aangereden en terug in het ziekenhuis is besloten het kindje te halen, helaas heeft de juf het niet gered....

05-08-2005 om 12:26 uur

Oh, oh, je hebt er 3 en kamers over? En je jongste is 4 weken (zo lief en lekker klein  :) ). Ik denk niet dat ik me zou kunnen beheersen....

05-08-2005 om 12:30 uur

Vriendlief kan zich ook niet beheersen! Gelukkig zijn die 2 kamers op zolder nog niet in staat van bewoning en dat mag wat mij betreft ook nog wel even duren! En al zouden we ruimte tekort komen, dan kunnen er ook gaan stapelen  ;D Hebben jouw kinderen allemaal een eigen kamer?

05-08-2005 om 12:35 uur
Reactie op Teigetje

Vriendlief kan zich ook niet beheersen! Gelukkig zijn die 2 kamers op zolder nog niet in staat van bewoning en dat mag wat mij betreft ook nog wel even duren! En al zouden we ruimte tekort komen, dan kunnen er ook gaan stapelen ;D Hebben jouw kinderen allemaal een eigen kamer?

Je doet me aan mezelf denken... Mijn kinderen hebben allemaal een eigen kamertje idd  :). Aangezien ik niet echt hele fijne zwangerschappen heb gehad en roofbouw op mijn lichaam heb gepleegd door 4 kinderen in nauwelijks 4 jaar tijd te krijgen hebben we uit zelfbescherming maar besloten tijdens de laatste keizersnee mooie knopen in mijn eileiders te laten leggen. Anders waren er vast nog meer kindjes gekomen....

05-08-2005 om 12:42 uur

hier zijn ook aanslagen op mijn lichaam gepleegd. Ik heb er diabetes aan overgehouden na de laatste zwangerschap en ben veroordeeld tot het levenslang slikken/spuiten van insuline. Ik zit nog in dubio of ik nog meer kinderen ga krijgen. Lastig als je hart het ene zegt en je verstand het andere... Maar we kunnen ook nog een paar jaar wachten met het volgende spruitje, we zijn nog jong zat (ik 28, hij 29)

05-08-2005 om 16:17 uur

hoi allemaal
leuke discussie hier
ik zelf heb het bij 2 kinderen gelaten,leen de kinderen verder van werkende ouders(lol).ben net weer begonnen met kleintje van 3,5 mnd heerlijk om te doen.heb momenteel kinderen tussen de 0-7 jaar in de opvang,mijn eigen kinderen zijn inmiddels al uitgevlogen 19 en 20 jaar oud de jongste woont op kamers en de oudste woont sinds kort bij haar vriend.
dus misschien idee voor diegene waarvan de huizen overbevolkt raken,ga als gastouder werken.dan gaan de kindjes tegen de tijd dat je ze achter de rollen behang wilt plakken weer gewoon naar de eigen ouders :P
marit