kind met astma en renovatie

10-10-2005 om 12:41 uur

goedemiddag allemaal

het is de eerste keer dat ik hier kom we hebben 4 zoons waarvan 1 met erge astma al vanaf zijn geboorte gepaart met vele alergieen en vele kuren zo veel dat het geen nu bij erge astma aanvallen alleen nog een 10 dagen kuur van pretnison helpt en hij is pas 11 jaar en dannu wil de woning bouw gaan renovereneen grote renovatie nieuwe cv maar daar hebben ze ook een nieuw afvoer systeem voor nodig dus moeten er overal grote afvoer buizen  geboort worden,vervolgens gaat de badkamer eruit de keuken en de wc,de voor en achtergevels worden gestraals en alle buiten ramen en deuren worden vervangen dit alles gaat minimaal 6 weken duren waarvan je ook nog eens 3 weken geen warm water heb al 1 gesprek met de woningstichting gehad maar eigenlijk willen ze niet mee werken enben ik verplicht om met de renavatie mee te doen ze willenniet naar de medi kant van mijn zoon kijken ook woon ik niet in de buurt van bekende dus om hem ergens anders te laten verblijven dan thuis is ook echt geen optie volgens de huisarts is het voor hem echt geen optie om zo in het huis te verblijven ik heb er ook helemaal geen zin in om mijn zoon naar het ziekenhuis te moeten brengen  :'(hebben we dan helemaal geen recht ik weet het echt niet meer in ieder geval bedank dat er naar me geluisterd word

gr jaden

Login of registreer om te reageren
10-10-2005 om 13:43 uur

Hoi Jaden,

Wat vervelend dat de woningbouw niet meewerkt. Het lijkt me inderdaad niet erg verstandig om je zoontje thuis te laten blijven. Ik weet zo gauw geen oplossing, heb je geen familieleden die hem voor een paar weken willen opvangen? Misschien kun je de dokter een verklaring laten schrijven waardoor je toch nog een poot hebt om op te staan.
Sterkte ermee.

Login of registreer om te reageren
10-10-2005 om 13:54 uur

hai
ik zau maar eens gaan informeren bij buro voor rechtshulp is gratis!!!!!!
dit hoef je als chronisch zieke niet te pikken,ze kunnen best wat regelen hoor
gewoon doen hoor succes liefs ukkie

Login of registreer om te reageren
12-10-2005 om 11:53 uur

hallo,

dank jullie voor jullie reactie gisteren een lang gesprek met de woningbouw gehad maar er nog niet uit had me goed voorbereid via astma fonds huisarts en advocaat en daar stonds de woningbouw zo van te kijken dat ze zich hebben terug getrokken om eerst weer samen te gaan  overleggen en nu komen ze maandag weer  dus ben benieuwd voor ons is er maar 1 optie dat is dat ze de badkamer en wc i.p.v in 4 weken in 1 a 2 weken doen en dat wij in de periode in een wisselwoning zitten ik hou jullie op de hoogte

groetjes van jaden

Login of registreer om te reageren
12-10-2005 om 12:49 uur

kijk dat noem ik nau een topmoeder ^O^ heel goed jaden
een wisselwoning zau ideaal zijn voor jullie,voet bij stuk houden hoor maandag  :Y
heel veel succes    ik  duim voor jullie voor jullie ^O^
liefs ukkie

Login of registreer om te reageren
13-10-2005 om 12:46 uur

Ik heb zoiets meegemaakt op het dagverblijf van mijn zoon. Ze gingen daar alles binnen en buiten verven en ik werd daarvan een dag van te voren op de hoogte gesteld en heb dus 3 weken vrij moeten nemen omdat ik hem niet in de verflucht kon brengen. Ik heb hiervoor wel geld teruggekregen van de opvang, maar mijnv akantiedagen gingen wel gewoon op.

Let erop dat de wisselwoning die ze je aanbieden wel goed genoeg is om je zoon onder te brengen! En laat ze anders een huisje op een vakantiepark huren ;)))

Login of registreer om te reageren