Tata in het ziekenhuis

16-05-2007 om 20:24 uur Gesloten

Hallo allemaal,

Ik wil jullie even op de hoogte brengen dat Tata (oftewel Karin) vandaag in het ziekenhuis is opgenomen. Zoals jullie weten ging het de laatste tijd niet goed met haar. Ze had net een prednison kuur en twee AB-kuren gehad maar helaas deden die niet wat ze moesten doen en dus ligt ze nu aan het infuus. Ik weet helaas niet welk ziekenhuis ze ligt, maar zodra ik dat weet dan laat ik het wel ff weten.
Vanaf deze plek wil ik haar enorm veel beterschap wensen!!!!!

groetjes,

Irene

De reacties zijn gesloten.
16-05-2007 om 20:26 uur

Komt er dan nooit een eind aan  -O-

Van harte beterschap, Karin :)

16-05-2007 om 20:27 uur

hey tata,

heel veel beterschap!!!
hopelijk knap je nu snel op  :Y
zet hem op he !

een grote knuf sam

p.s het is nu echt de 1 na de ander  -O-

16-05-2007 om 20:27 uur

he bah nee he weer een  :o

o lieve tata snel beter worden hoor
heeeeeeeel veel beterschap knuffels ukkie

16-05-2007 om 20:30 uur

Jeetje!! Straks ligt het halve astmaforum in het zkhs!! Misschien kunnen ze ons allemaal in hetzelfde ziekenhuis stoppen, kunnen we nog een beetje steun vinden en beppen!

Karin, heel veel beterschap, ik hoop dat je snel opknapt en snel weer beter bent!!! En naar huis mag!

Liefs,

snotneusje

16-05-2007 om 20:31 uur

o nee he ik word er echt depri van
het is idd de 1 na de ander

Tata ik heb je nooit echt gesproken, maar ik wil je wel echt heel veel beterschap toewensen!!!
Kom op, je komt er wel weer bovenop!!!!

Knuffel, J10e

16-05-2007 om 21:14 uur

Dat klopt, echt iedereen tegelijk  :?

Heel veel beterschap Karin!  ^O^

16-05-2007 om 21:19 uur
Reactie op Evi.v

Dat klopt, echt iedereen tegelijk  :?

Heel veel beterschap Karin!  ^O^

misschien spelen het weer enzo ook mee... dat zijn toch prikkels waar veel op reageeren ... ;)

16-05-2007 om 21:25 uur
Reactie op sammytjhuu

misschien spelen het weer enzo ook mee... dat zijn toch prikkels waar veel op reageeren ... ;)

Ja ik weet het niet, dat zei de huisarts eerst ook bij mij, maar het gaat nog steeds helemaal niet goed bij mij (en volgens mij geld dat voor vele hier!) en het stof is nu de lucht wel uit.. en ik zit dus al bijna 3 wkn thuis en amper buiten geweest, dus ja... weet niet of 't 100% aan 't weer ligt... 

Maar wie heeft er wel eens contact met Karin? En hoe is het met de rest die in het ziekenhuis ligt? Van Hester hebben we ook al een tijdje niets meer gehoord... :(

16-05-2007 om 21:22 uur

Hoi Karin,

ik hoop dat je snel weer opknapt! En weer lekker naar huis mag!

Liefs, :W
Tical

16-05-2007 om 21:38 uur

Karin heel veel beterschap!
Ik hoop dat je snel weer wat opknapt..

Veel liefs melanie