50 jaar VbbA/LCP feest + verslag

23-09-2005 om 14:57 uur Gesloten

Wie gaat er ook op 1 oktober naar het grote feest van de Astmapatientenvereniging VbbA/LCP
ze bestaan 50 jaar.  ^O^

Groetjes Ria 

De reacties zijn gesloten.
23-09-2005 om 23:07 uur

hoi had me leuk geleken maar helaas geen uitnodiging

24-09-2005 om 10:33 uur
Reactie op Internetmoedertje

Wie gaat er ook op 1 oktober naar het grote feest van de Astmapatientenvereniging VbbA/LCP
ze bestaan 50 jaar. ^O^

Groetjes Ria

even aanvulling alleen leden van astmapatientenverening vbba/lcp kunnen hier naartoe en hebben uitnodiging gehad.ik zelf ben ook lid maar mijn dochter krijgt dan sleutel nieuwe kamer,dus moeten we helpen verhuizen(in mijn geval zorgen voor natje en droogje)
marit

25-09-2005 om 21:07 uur
Reactie op marit

Reactie op Internetmoedertje
Wie gaat er ook op 1 oktober naar het grote feest van de Astmapatientenvereniging VbbA/LCP
ze bestaan 50 jaar. ^O^

Groetjes Ria

even aanvulling alleen leden van astmapatientenverening vbba/lcp kunnen hier naartoe en hebben uitnodiging gehad.ik zelf ben ook lid maar mijn dochter krijgt dan sleutel nieuwe kamer,dus moeten we helpen verhuizen(in mijn geval zorgen voor natje en droogje)
marit

Hoi Marit jammer dat je er niet naartoe gaat......  -O- maar ja dochter gaat voor hé snap ik goed. :Y
En ja klopt alleen de leden van Astmapatientenvereniging VbbA/LCP kregen een uitnodiging. :Y
Groetjes Ria

03-10-2005 om 11:20 uur

Ik ben zaterdag naar het grote feest geweest van de vereniging Astma patiënten Vbba/LCP ^O^
Ik vond het een heel leerzame ochtend echt wel, er werd veel uitleg gegeven over ons ziektebeeld. En vooral met wat het probleem zou kunnen zijn met het niet en wel innemen van medicijnen bij astma en Copd patiënten.

Vooral bij astmapatiënten ken je een normaal leven gaan leiden als je goed en op tijd je medicijnen inneemt. Maar doe je dat niet word de ziekte toch vaak erger gemaakt daardoor.
Zeker ook als je niet alles prikkels vermijd zoals rook en katten of waar je allergies voor bent. De longarts zei ook dat katten de lastigste beestjes zijn op allergie gebied, maar hij zei er wel bij dat het erg lieve beestjes zijn daar gaat het niet om. Mijn werd me toch al (nou wist ik dat al heel lang) maar op die dag werden mijn twijfels daarover toch wel weg genomen dat rook en katten bij mijn toch de grootste boosdoeners zijn. -O-

Ze deden daar ook een spelletje. :Y
We moesten allemaal gaan staan en toen stelde ze ons een paar vraagjes.
We moesten onze hand opsteken en was het fout dan moest je gaan zitten.
Ik had alle vragen goed behalve één vraag.
Daar keek ik echt van op, ik dacht echt dat ik toch al een hoop wist. Zo zie je maar weer je bent nooit te oud om te leren.  Er werd een vraag gesteld over kan je immuun worden van de medicijnen. Het antwoord was dus nee, je kunt dus nooit immuun worden van de medicijnen voor astma/Copd patiënten. Wel kan het zijn dat je net niet het goede medicijn heeft voor geschreven in dat geval moet je dat met je huisarts gaan overleggen en dan gaan ze opzoek naar een ander medicijn die misschien wel aanslaat.  Zo heb ik dat ook moeten leren hoor, ik heb nu na vier verschillende medicijnen nu eentje die heel goed werkt dat is pulmicort en Oxis. Maar er werd me daar ook verteld dat er een nieuw medicijn op de markt is gebracht. Zodra deze op zijn ga ik naar mijn huisarts toch even informeren naar het nieuwe medicijn.
Groetjes Ria