Hoe voel jij je vandaag? #23

19-03-2007 om 19:06 uur Gesloten

Nou nog even gebeld ze hadden echt geen tijd, en morgen ook niet alle spoedplekken zitten voel komt door de griep  -O- Ik wee nu echt niet wat ik moet doen, ben bang dat ik het niet te erg heb voor de HApost maja, ik wil graag dat ze even naar me longen luisteren en net gelijk ab kuur en prednison geven.. naja ik weet het nog niet de koorts begint ineens weer op te komen hem nu 38,5 hoog voor mij..

@ Susan, hoop dat er nu een einde aan komt!
@ Irene, heb je al wat gehoord van het Zilveren Kruis?

Liefs

De reacties zijn gesloten.
19-03-2007 om 19:11 uur

bloem,

nu naar de ha post toe dan.. dat gaat niet goed anders! kom! laat ze daar maar zeuren dat ze daar niet voor zijn, had de ha maar plek moeten hebben, nu gaat het niet meer!

liefs susan

19-03-2007 om 19:15 uur

Ja het klinkt misschien heel gek maar ben super bang als ik daar zit dat ze niks horen enzo.. dat ze zeggen ja je stelt het aan want ik hoor niks.. daarom twijfel ik zo.. sorry dat je miss vinden dat ik zeur maja sorry!

19-03-2007 om 19:16 uur

Hai Bloem

Sluit me aan bij Susan, als jij het niet vertrouwd dan is het tijd voor aktie, straks loopt het uit de hand. Voorkomen is beter dan genezen in dit geval. Moet j niet mee spotten.

Nee, geen nieuws van Zilleveren Kruis. Mijn man heeft wel de hoogste baas van Zilveren Kruis een persoonlijke brief geschreven en daar kregen we een bevestiging van ontvangst vandaag van. Ben benieuwd of dat het gewenste effect heeft.
Bedankt i.i.g. dat je het vraagt!

liefs

irene

19-03-2007 om 19:18 uur

lieve bloem,

je bent echt geen zeur!
Je weet best als er wat is met je lichaam, dat heb je zelf goed in de gaten!
en als ze niks horen moeten ze hun oren uit laten spuiten....

en dan der bij als er niks is weet je dat in ieder geval.. en hoef je er niet meer druk over te maken.. beter een keer te veel dan te weinig.. maar ik blijf erbij dit klinkt als een keer te weinig!

lieve meid doe het voor je eigen gezondheid!

liefs susan

19-03-2007 om 19:26 uur

ha lieve allemaal

zo wat een verhalen weer.. hopelijk gaat het inmiddels met iedereen een fractie beter dan eerder vandaag. Ik heb vandaag toch gewerkt!! Het was heel zwaar, vooral omdat iedereen komt vragen hoe het nu met je is, dat je er nog niet goed uitziet, dat je voorzichtig moet doen, etc. Heel lief, maar kost ook energie. Ik moest mondelinge examens afnemen en dat ging best ok. De ochtend was heel zwaar, krakerige stem, heel warm, zere rug enzo, maar achteraf gezien kan ik alleen maar zeggen dat het meegevallen is. ben nu helemaal kapot, heb hoofdpijn en alle spieren in rug/ribben doen zeer, heb al hete douche genomen en ga nog even tv ligggen kijken, maar zal wel vroeg slapen. Ik heb geen idee of ik nu verstandig bezig ben door te gaan werken, helemaal omdat ik gister nog de hele dag op bank heb gelegen na een mini blokje om te hebben gelopen. Maar ja, voorlopig was ik er vandaag gewoon weer  *O*
O ja wat opvalt is dat mijn ribbenkast beetje gezwollen/omhoog lijkt te staan en gebied eronder is ook dikkig, herkennen jullie dit? denk zelf dat lijf zo hard gewerkt heeft om me minder benauwd te doen zijn, dat t daar van komt....

Sterkte maar weer!

Liefs Mies

19-03-2007 om 19:33 uur

lieve Bloem,
Idd wat irene en susan al zeiden gewoon bellen naar de HA post. Dat je nu ook koorts begint te krijgen geeft wel aan dat er iets niet goed iss :N.

O.T. VAl zowat om van de slaap maar heb bijna mijn huiswerk af. Dan lekker tijdends Greys anatomy in slaap vallen denk ik  :P. NEt de taekwondo training afgebeld dat zal vandaag niet veel zin hebben ,loop al te hijgen en te zuchten van de trap oplopen als een oude oma van 80  ;) ;(.
HEb een beetje de bibbers voor morgen op school. Heb dr echt geen zin inn als ze weer gaan lopen klieren als ik bijna in slaap val.

xxXxx troetel

19-03-2007 om 19:35 uur

pf.... weer veel flink zieken...

@ Susan... woon je een beetje in de buurt van je ZH? zeker als je zo savonds 2 keer heen en weer mag?

@ Bloem.... als je t niet vertrouwd gewoon gaan.. zij kunnen niet voelen wat jij voelt!

Hier weer een aardige dag... ik hobbel weer een rustig vaartje mee met het dagelijkse leven.
Hoewel het hoesten alweer een dag redelijk achterwege blijft, zit het me nog niet helemaal lekker. Kan er niet me vinger op leggen, maar ik heb nog steeds het idee dat de AB niet voldoende werkt.
Blijf nog wat steken houden, en ik heb vaak het gevoel dat ik moet hoesten? maar het soort van onderdrukt voelt.... naja :) kan me eigen lijf even niet goed aanvoelen lijkt het wel.

19-03-2007 om 19:38 uur

voor allemaal gewoon weer een dikke knuff!!!

HIer een vage dag.... Voelde me vanmiddag beter dan vanochtend... BEgin namelijk weer te hoesten en vanochtend deed het in m'n longen pijn bij het hoesten.... Op zich niet benauwd dus geen ventolin genomen....
Morgenmiddag mogen jullie wel duimen voor me... heb om half 1 een sollicitatie bij een bedrijf waar ik heel graag wil werken.... 3 weken terug hadden ze geen vacature open en vandaag werd ik gebeld dat ze iemand zoeken omdat er iemand weg gaat....

19-03-2007 om 20:13 uur

ik voel me een stuk beter,al het gesnotter is weg zo ook mn hoofdpijn  *O*
pruttel nog steeds als een koffiezetter van het slijm maar ja zal ook wel goed komen

iedereen beterschap liefs ukkie

19-03-2007 om 20:19 uur

Hey allemaal, :W

Het wordt een beetje eentonig. Kan beter zeggen zie vorig bericht. Schrijf hier regelmatig bewust een tijdje niet, omdat ik maar niet kan zeggen dat het beter gaat. :?  Dus ga verder maar niet zeuren.

@Susan Duim voor je dat deze AB cocktail, het beestje wat in jou longen verblijft kan verjagen!! Beterschap!!
@Bloem luister naar je eigen lichaam!!Sterkte
@Twix Let je wel een beetje op jezelf!!
@Hester Hoe is het gegaan?
@Lisa Duim voor je morgen.
@ De rest voor degene die het nodig hebben, heel veel sterkte ^O^

Groetjes Karin. :W

P.S. Weet iemand hoe het met Tessa en Sam is????  :?