Een zware Griep en COPD

07-03-2007 om 16:47 uur

Hoi allemaal wie heeft hier ook de griep al gehad? Ben nu net weer een beetje opgeknapt.  En ik heb nu gelukkig geen koorts meer maar vorige week lag ik echt met 41,6 koorts op bed. Had de huisarts post gebeld en kreeg te horen dat ik  influenzavirus had dat is een zware heftige griep. Met parasetamols moest de koorts af nemen en inderdaad het hielp die nacht wel hoor, alleen ging de koorts niet echt veel lager als 40.1
De dagen daarna liep ik met 39,6 koorts rond. Vond het best wel eng ik was echt zooooo ziek.  De kinderen hielden me goed in de gaten en ik moest er heel veel bij drinken maar daar had ik zeker geen moeite mee want had er echt dorst van. En had het ook echt zo in mijn keel gehad en hoesten vreselijk.

Ik heb het er nu nog wel benauwder van, maar ik heb goede hoop dat ik daar ook wel weer doorheen komt. Dus die het nu nog krijgen verwen je eigen goed en laat de boel de boel dat heb je zeker hard nodig met deze griep pffffff...........Ben blij dat het voorbij is.

Login of registreer om te reageren
07-03-2007 om 16:51 uur

hoi hoi,

pff de echte griep, dat kan nog wel even duren dan, ik heb wel een griepje gehad, maa r de koorts is neit hoger geweest dan 40.9...
pff snap dat je blij bent dat het voorbij is, je lichaam heeft nog wel een tijdje nodig om te herstellen denk ik... heeft toch een klap gehad... veel succes en beterschap verder

liefs susan

Login of registreer om te reageren
07-03-2007 om 16:52 uur

Hé hallo internetmoedertje  :W

Wat leuk om je weer eens tegen te komen.Dat is lang geleden zeg.

Wat vervelend dat je zo ziek bent geweest.Ik hoop dat de benauwdheid ook snel weer verholpen is.

Groetjes Rianne

Login of registreer om te reageren
07-03-2007 om 19:11 uur

Het Influenzavirus is het griepvirus en is dus de enige echte griep die je kan krijgen. Had je geen griepprik gehaald of heb je desondanks toch de griep te pakken gekregen?

Beterschap iig :)

Login of registreer om te reageren
07-03-2007 om 21:39 uur

Hoi Rianne ja lang geleden hé, ik heb het erg druk gehad met mijn baan als post verzorger maar zit nu zonder baan ik moest ermee stoppen omdat het niet goed ging met mijn borstkas en ik wil toch nog zelf alles blijven doen zo ver ik kan dus vond het zelf heel hard nodig om daarmee te stoppen, ook vanwege die heftige pijn die ik daardoor kreeg. Ik had achteraf een te zwakke bosrtskas door het vele hoesten die ik vreoger gedan had en kreeg daar nu meer problemen door vandaar dat ik nu zonder baan zit wat ik helemaal niet zo,n probleem vind ik kon het achteraf mijn huishouding niet meer zo goed bij houden en ik heb ook wel het geluk dat ik niet perse hoeft te werken omdat mijn man wel genoeg verdiend, maar ja ik wou ook een keer toch eens tussen die vier muren weg, vandaar dat ik nu weer wat meer tijd voor  de forumpjes heeft  :Y 
**************************************
Hoi Daantje ja ik had zeker de griepprik gehaald doe ik elk jaar maar kreeg de griep jammer genoeg toch te pakken.
**************************************
Hoi Susan ja dat klopt dat duurd nog wel een paar daagjes voor ik weer helemaal herstelt bent was niet niks nee een grote aanslag op mijn lichaam ja echt wel.

Groetjes van Ria

Login of registreer om te reageren