Hoe voel jij je vandaag? #21!

07-03-2007 om 08:27 uur Gesloten

Moe! Ben al meer dan een maand bijna elke dag op om mijn kat eten te geven. Gelukkig blijft het met mijn astma wel goed gaan, ondanks dat ik echt ontzettend moe ben -O-.

De reacties zijn gesloten.
07-03-2007 om 10:52 uur

hoi hoi allemaal!

so vandaag flink benauwd.. daldelijk maar een keer extra vernevelen want anders gaat het mis denk ik..
verder net telefoon gehad van de la en ik mag nou ja meot morgen die fietstest komen doen  :X pff verder moet ik morgen ook langs de cardioloog want uit mijn vorige ecg was een klein afwijkingkje ontdekt en aangezien ik ook vaak last heb van een drukkend gevole op mijn hart als ik het banauwd heb, en altijd een snelle hartslag heb willen ze toch even veder na kijken  >:( maar goed dat kan dus ook morgen zijn we er gelijk weer vanaf.. en dan hoop ik dat ik weer mag beginnen met revalideren....
verder voel ik me ietsjes beter kwa gevoelens als gister...

Femste -->  lekker een weekje vakantie.. heb je weer een beetje bij kunnen rusten.. pff wel vervelend dat het nu niet zo goed gaat!

Claudia --> irri dat vochtige weer hea.. was het maar zomer  :Y

Veronie --> pff jeuk jeuk jeuk echt verschrikkelijk gelukkig helpt de zalf wel een beetje..

Twix -->  wat fijn dat je een goede dag hebt gehad op je stage, pff dat huilen bij die lbb’er dat herken ik wel heb ik ook een aantal keer gedaan, lucht wel op.. maar eigelijk wil je dat leiver niet daar laten zien…maar goed t is niet anders!

Vlinder-->  en nu echt de goede kant op.. weg met die zeurende pijn is erg irritant kan ik me voorstellen! Succes!

Nina --> heel veel succes vandaag en morgen… ik denk aan je! Wel laten weten hoe het is gegaan.. je kan het meis! Knuffel!  O+

Dorethe --> pff zit niet eht mee bij jullie zeg.. maar ze hoeft t niet te hebben op de kamer waar ik heb gelegen in het ziekenhuis is later ook tbc ontdekt, ik ben er toen ook op getest en heb t gelukkig niet… hoop dat jullie hetzelfde geluk hebben! Succes!

Juf anne --> wat een spannende dag! Veel succes  met je rijexamen.. doe maar gewoon in een keer halen scheelt een hoop spanningen! En veel succes op de longrevalidatie…laat je weten hoe het is geweest?

Melanie--> pff puf vergeten.. gevaarlijk :S gelukkig is het goed gekomen… pff wel lang extra in de trein gezeten!

Oma akke --> fijn dat het goed gaat, houden zo!

Troetel --> fijn dat je naar de dokter gaat.. hopelijk kan je snel terecht!

Hester --> das wel minder… pff even luchten!

wendy--> pff pas goed op jezelf en zorgen dat het met je astma wel goed blijft gaan hea!

liefs knuffel susan

07-03-2007 om 11:21 uur

Net naar de tandarts geweest, voor controle. Ging goed, maar ik haat echt dat geprik in je tandvlees, terwijl ik gewoon van mezelf weet dat mijn tandvlees heel gezond is. Het was verder ook allemaal goed. Met al het overige gaat het ook goed, jeuk blijft hetzelfde, maar van astma geen last.
@ susan, vervelend voor je dat je weer allemaal onderzoeken moet ondergaan! Hopelijk zijn de uitslagen goed en kun je dan echt gaan revalideren! Sterkte
Voor alle anderen ook sterkte en liefs,
Groeten Veronie

07-03-2007 om 12:31 uur

Ik heb de bibbers  :X
Vanmiddag het telefoontje uit Groningen.

Wat Brianne betreft...alles nog rustig hier, maar ik ben onrustig...wat een stress vandaag :X

Brengt ook weer extra benauwdheid met zich mee. >:(

07-03-2007 om 12:33 uur

hey rianne,

nog even wachten...heel veel succes!
Hoop dat er nu duidelijkheid is!

liefs susan

07-03-2007 om 13:26 uur

Hoi,

Ik ben dood moe van stage...Nu ik eindelijk zit voel je echt in ene hoe moe je wel niet bent. Moet straks alleen nog wel 2uur dansles geven, wel heel erg leuk..maar ook vermoeiend!
Vanochtend even benauwd geweest, flinke hoestbui en de combivent wilde niet echt inwerken...Had toen wel even willen vernevelen voordat ik naar stage zou gaan. Denk dat ik daarom nu ook erg moe bent, want alles kost dan net wat meer energie. Nu  gaat die wel weer, dus dat scheelt. Maandag naar de longarts, en dan gaan we ook vernevelapparaat regelen..is wel fijn op sommige momenten..zeker als ik ziek ben!

Kus

Rianne: We duimen! Ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen.
Susan: Succes morgen..je kunt het..en meer als je best kun je niet doen.

07-03-2007 om 13:41 uur

Hier gaat het goed wat betreft astma. Ga vanmiddag lekker naar nijmegen vrienden bezoeken  :Y Morgen kom ik weer thuis, heerlijk.. ff er tussenuit!  :s)

--> susan: ik hoop met je mee dat je snel mag revalideren! Heb je moeten vernevelen vanochten? Succes morgen met je fietstest!! Ik zal aan je denken!

--> Rianne: Spannend! Ben heel benieuwd wat er uit gaat komen.. (het telefoontje dan he, niet de hond  :P) Sterkte in het wachten!!

--> Vlinder: Fijn dat je zo'n apparaat krijgt! Veel plezier met dansles vanmiddag! en over de les: je laat de kinderen kleuren uitkiezen, en dan doe je die zelf op het strijkijzer, anders is het veel te gevaarlijk. Daarna strijk je ook zelf uit op het papier, en laat je het kind weer zeggen welke kleuren nog moeten enzo. Dus het is niet echt een werkje waar ze lang druk mee zijn, maar eerder de leerkracht, maar daarna kun je er wel een hoop moois mee doen.

--> Wendy: Gaat het al wel beter met de kat dan? Gaat ie het overleven? Sterkte ermee!

--> Troetel: Ben je bij de Ha geweest? Hoe heb je dat nu gedaan? Hoe gaat het nu?

--> Dorothe; Jemineee.. als het tegenzit dan ook flink! Hoe was het met Manon bij de Ha? Weet je verder al meer?

--> Hester: Jemig meid, hoop dat de lucht gauw wegtrekt, en dat jij je snel beter voelt!

Twix

07-03-2007 om 14:06 uur

hey hey

--> vlinder: heb je nog geen vernevelapparaat??? veel plezier met dansen.... geniet ook maar voor mij :P

--> twix: ik vernevel nog standaart om de 1 1/2 a 2 uur maar vanmorgen moest ik t 2 keer achter elkaar om meer lucht te krijgen.. ben ook erg verkouden dus dat zal ook wel mee spelen...
veel plezier vandaag!

--> rianne: en al wat gehoort?

pff zie wel op tegen morgen, hele dag zkh: dermatoloog,cardioloog,longarts,gipskamer, radioloog, de fietstest, longfunctie, bloedprikken.... pff was t maar vast over morgen!

liefs susan

07-03-2007 om 14:08 uur

Hehe de helft van de week zit dr weer op  :s).
Vanochtend heb ik een afspraak gemaakt bij de HA. kon alleen pas vrijdag terecht  :-\ en mag een longfunctie blazen ik ben benieuwd.
Vanacht een onrustige nacht gehad. Volges mij heb ik in mijn slaap heel wat gedaan ,mijn knie, arm en pols doen pijn en zijn een beetje rood gelukkig geen blauwe plek  O-).
Vanmiddag op school met scheikunde voelde ik me helemaal een dood vogeltje, we moesten een proef doen waar van die heerlijke dampen bij vrij kwamen  :X.
Ik duik dalijk lekker mijn bed inn ,het proefwerk morgen gaat niet door  *O* *O*heerlijk eindelijk rust.

@Twixx; Geniet maar lekkr van je dagje uit  ;). Vanochtend was ik gewoon met de hond gaan wandelen en had toe ff de Ha gebeld. Maar ik denk wel dat ik morgen toch tegen mijn vader zeg dat ik erheen ga.
@Susan; succes met de fietstest. Hopelijk is het niks wat ze hadden gezien  op de ECG duimen maar  ;). Druk schema voor morgen zeg.

xXXxx troetel

07-03-2007 om 15:34 uur

Hallo,

Susan: sterkte morgen, ik denk aan je!!!

Dorothe: Hopen dat het meevalt met Manon! Sterkte!

Vlinder: Dat jij nog geen vernevelapp. hebt verbaasd me, maar hopen dat je 'm gauw hebt: want dat helpt inderdaad heel goed!!

Troetel: rustig aan! Niet nog zieker worden.

Rest die het nodig heeft: beterschap.......

Voel me nog steeds ellendig! Benauwdheid is niet ernstig maar wel aanwezig. Erg moe. Behoorlijk depri. Daarnet kwam de buurvrouw langs met een grote bos bloemen: heel lief!! Dat doet wel heeel erg goed.

liefs,

irene

07-03-2007 om 15:57 uur

Ja ik heb wat gehoord.Ze hebben net gebeld.

Lees maar bij kind en astma :+