Hoe voel jij je vandaag? #18!

07-02-2007 om 16:59 uur Gesloten

Weer een nieuwe :)

Hier gaat het niet zo lekker. Net weer ventolin gepuft terwijl mijn symbicort gewoon nog zou moeten werken tot negen uur vanavond ofzo. Baal er wel van maar ik zing het nog wel uit tot volgende week.

De reacties zijn gesloten.
07-02-2007 om 17:59 uur

hey allemaal,

even een kort berichtje, ben helemaal kapot...maar lichamelijk gaat het wel wat beter....moet alleen uit kijken dat ik dat niet voor doe om bij mijn vriend te kunnen zijn ...
zijn zusje heeft het wel overleeft maar ligt op de ic...zou zo graag even bij der zijn! maar dat gaat neit...
sorry heb verder echt geen puf om te reageren morgen weer!

succes allemaal

liefs xx susan

07-02-2007 om 19:56 uur

Moet zo nog even het vorige deel uitlezen...

Hier een redelijke dag gehad... Had ook de singulair vandag ingenomen... En ik merkte in de loop van de dag wel dat er "iets" was maar pas aan het eind van de middag hoefde ik de ventolin te gebruiken...
Ben nu wel helemaal kapot (voor mijn gevoel) en heb last van te veel maagzuur, maar goed, zit nu lekker thuis...

07-02-2007 om 20:07 uur

Hier een goede dag...
Slecht geslapen.. maar de oorzaak lag dit keer niet bij mezelf.... Had aardig wat lucht!
Maar me vriend die begon te spoken.... die heeft een flinke buikgriep...

Vanmiddag even 2 uurtjes de stad in geweest... alleen... echt even mel-tijd.. en ook lekker de stad geplunderd... Heerlijk...

@ Veronie... Ik heb zelf ook Bricanyl..... word jij daar ook zo gruwelijk trillerig en onrustig van?
@ Daantje... Vervelend dat je medicijnen niet willen werken zoals het hoort... Hoop dat het uitzingen goed gaat...
@ Susan.... Snap goed dat je idd geen puf hebt... wel fijn dat ze er nog is.. Veel sterkte

07-02-2007 om 20:13 uur

Hoii, Nou heb mijn lijstje voor vandaag niet helemaal afkunnen werken maar de dingen die moesten wel gedaan  :Y. Benn nu wel moe ,ooh want kunnen kinderen soms lastig zijn. Mijn nichtjes moest ik net ff op passen. Of ze maakte ruzie of liepen de hele tijd dingen te vragen (mag ik dit ,mag ik dat oooh kijk eens even). Heb nu echt enorme respect voor moeders hoe houd je het vol.
Nu ga ik maar ff op de bank liggen ,lig weer es krom van de buikpijn lekkrrr is anders :X . heb ook nog es de hik heb ff de balen in mijn lijf het laat me weer eens in de steek.

@Susan; Wat vervelend met je vriend zn zusje. Lijkt me ook poke voor hem. Zelf heb ik zoiets ook vakrr meegemaakt niet echt een gezellige tijd iss dat.
@Mwelanie; lekrr de tijd voor jezelf mag best  :P.
xx troetel

07-02-2007 om 20:40 uur

Vergat ik toch bijna om Sus een knuff te geven, bij deze meisssssssssssss, heb je 'm!!!

07-02-2007 om 21:13 uur

Vandaag voel ik me een oud piepend wrak!

Susan, meisje, sterkte. Alle anderen: ook sterkte.
Oma Akke

07-02-2007 om 21:15 uur

[quote author=Oma Akke link=topic=3095.msg37322#msg37322 date=1170879229]
Vandaag voel ik me een oud piepend wrak!

Susan, meisje, sterkte. Alle anderen: ook sterkte.
Oma Akke
[/quote]
hier nog een!!! alleen ik voel me niet oud :P  heel veel sterkte in ieder geval anneke!!!

en suus jij ook meid!!!

KUS hester

07-02-2007 om 21:24 uur

Whahaha, nou, ik voel mij op dit moment 80 en denk er over zo maar vast lekker m'n bed in te kruipen (eerst ff vragen of mannetje de kachel wil aanztten voor me  :s))

07-02-2007 om 22:01 uur

heb vandaag gewerkt (hoefde maar 3,5 uurtjes) en ben daarna weer zo in slaap gevallen. en 2,5 uur geslapen. Ohm, wat kan een mens toch moe zijn. En het lijkt erop dat nu ik het kan toegeven, ik helemaal ozo min ben.
Dus ja hoor, ik voel me ook zo ongeveer 80.  :Y
het doxycilclinekuurtje lijkt aan te slaan, evenals die stapel pufjes....gelukkig maar, want ik wil wel naar winterberg gaan a.s vrijdag........ :W

suus daantje omaAkke hester lisa en alle anderen die moe ziek en misselijk in bed of op de bank liggen, beterschap!!!!!!

08-02-2007 om 08:14 uur

Hoi Susan,
Jeetje wat een gedoe zeg, jij maakt echt wel veel mee :?
Morgen ben ik in Den Bosch bij familie die wonen vlakbij het Jeroen Bosch ziekenhuis, zal ik je dan komen bezoeken??
Op welke locatie lig je eigenlijk?op locatie Carolus of locatie Groot Ziekengast??
Laat me snel horen

groetjes Hilda