Even voorstellen

30-01-2007 om 15:39 uur

Mijn naaam is Lisa.M
En ik wil me even voorstellen op dit forum
Eerst heb ik een tijdje op dit forum de berichtjes gelezen,Maar nog lang niet alles.
Ik ben 58 jaar en heb Astma ...Mijn vacuuminhoud van de longen is op dit moment 55% procent.Maar ga niet bij de pakken neer zitten.Het is wel zo dat ik heel veel niet meer kan.zoals ver lopen,zwaar tillen enz honderd lopen meter is voor mij al heel ver dan zit ik echt al naar lucht te happen.Nu heb ik al 5 jaar een scootmobiel,Dus ben toch wel onafhankelijk en doe ook nog mijn eigen huishouding. Alles gaat als de wil er maar is.en ik laat mij niet onder krijgen,Ik neem mij de rust als ik denk dat het nodig is ( een uurtjes s'middags ),Verder leef ik als ieder normaal mens.Met al z'n ups en downs.

Login of registreer om te reageren
30-01-2007 om 16:00 uur

Welkom, Lisa en, veel plezier op dit forum, groetjes Irene

Login of registreer om te reageren
30-01-2007 om 16:35 uur

:) Welkom Lisa,

Weet je wat mij opgevallen is? Dat wij allemaal, ondanks dat we regelmatig superbenauwd zijn, zulke doorzetters zijn. We laten ons koppie niet hangen maar gaan altijd weer voor beter. Ook jij lijkt me zo iemand zoals je jezelf voorstelt. Goed hoor die instelling.
Een bijzondere eigenschap vind ik dat. Wie is dat nog meer opgevallen?

groet,
Rocee

Login of registreer om te reageren
30-01-2007 om 18:48 uur

Welkom op het forum Lisa.
Super dat je ondanks alles jezelf er niet onder laat krijgen.
Het is me inderdaad vakler opgevallen hoeveeldoorzettingsvermogen mensen hebben (in dit geval mensen met astma). Ik kan er dan ook slecht tegen als mensen die eigenlijk niks hebben bijv 2 dagen een loopneusje of klagen over vermopeidheid. Terwijl ik weet dat er mensen zijn inclusief mezelf die vaker moe zijn en door een verkoudheidje al gevloerd zijn. Hoe dan ook ,we proberen altijd positief te blijven en mekaar te helpen positief te blijven. Heeerlijk dit forum. Veel plezier verder hiero Lisa  :s)

Xxx troetel

Login of registreer om te reageren
30-01-2007 om 20:22 uur

heej lisa!!!

welkom op t forum!!! super dat je positief blijft hoor!!!

en troetel en dorethé ik ben het heeeeelemaal met jullie eens!!!

kus hester

Login of registreer om te reageren
30-01-2007 om 20:49 uur

welkom *O* goed van je die positieviteit.

Login of registreer om te reageren
30-01-2007 om 22:11 uur

Hoi Lisa,
Welkom op dit forum.
Inderdaad, wij/jullie laten ons niet klein krijgen.
Vooruit met de geit.
Oma Akke

Login of registreer om te reageren
30-01-2007 om 22:14 uur

welkom *O* *O*

veel plezier op t forum
liefs susan

Login of registreer om te reageren
Moderator
31-01-2007 om 22:44 uur

Welkom hierzo en ik hoop veel plezier hier!
Kop op he!

Login of registreer om te reageren
31-01-2007 om 22:54 uur

welkom op dit altijd gezellige forum. Ik hoop dat je hier je ei af en toe kwijt kunt, en daarnaast informatie en herkenning vindt waar je wat aaan hebt!  :W

Login of registreer om te reageren