hoi, nieuw

26-01-2007 om 02:05 uur

hallo, ik ben hier nieuw, ik kreeg vorigjaar met die hitte 2006 erg veel benauwdheidsklchte, moest toen heel erg veel hoesten, tot ik geloof een hypervcentilatie kreeg, daar ben ik erg veel van geschrokken, ik kreeg van de HA symbicort mee, dat hielp wel met het hoesten, het werd erg veel minder, alleen de beneawdheidsklachten waren er wel nog, heb wel allemaal testen gedaan bij de longarts, maar ze konden niets vinden, ze zeiden dat het hyperventiltie was,mijn longcapiciteit was boven normaal, maar ik krijg de laaste tijd ook al s'morgens last van aardig last van benauwdheid wat ik niet normaal vind, dat heb ik ook tegen de dokter gezegt, nu moet ik 2 weken symbicort gebruiken, ik hoop dat het beterder word, ook vroeger had ik erg veel last van de lucht wegen, maar wat het precies was weten ze niet, ik kreeg wel toen een pufje ofzo met een soort capsule die je in moest ademen,weet niet hoe dat heete,wten jullie dat??hij was blauw van kleur, ik werd er wel rustiger van door,(mischien is het wel ouderwets hoor)al ben ik nu wel 25 jaar

Login of registreer om te reageren
26-01-2007 om 07:36 uur

Hoi rikkie!! :) :W :)

Welkom op dit forum!!!!!!!!!!! :W :W :) :{w :{w :{w :{w :{w :{w :{w :{w :{w :{w :{w :{w :{w :{w

Je kunt hier een hoop opsteken en ik wens je een fijne tijd toe!!

Die capsules (idd ouderwets) heetten dacht ik Ventolin, tegenwoordig heb je Ventolin (hetzelfde als salbutamol, een kortwerkende luchtwegverwijder) in een spuitbusje. Veel handiger!
Het lijkt me erg vervelend wat je hebt!

Liefs, :{w
Tical

Login of registreer om te reageren
26-01-2007 om 13:42 uur

welkom of het forum... vervelend hoor...

Login of registreer om te reageren
26-01-2007 om 14:40 uur

Welkom op dit gezellige en altijd leerzame forum!!!
Groetjes, Emma :W

Login of registreer om te reageren
26-01-2007 om 16:26 uur

hoi meid

welkom hiero.

ik heb ok een tijdje de capsules gehad en bij mij heette het Saltbutamol met de cyclohaler...Inderdaad een capsule die je in ene appraraatje moet doen en dan lekprikken....

Misschien is dat het wel=

Kus celes

Login of registreer om te reageren
26-01-2007 om 19:11 uur

welkom op het forum! veel lees plezier

liefs susan

Login of registreer om te reageren
28-01-2007 om 16:30 uur

Welkom op dit forum.  :W  :)

Zoals je de capsules beschrijft zouden het Ventolin caps. geweest kunnen zijn. Heb ik jaren geleden ook een tijdje gehad.  :Y.

Groet,
Rocee  *O*

Login of registreer om te reageren
28-01-2007 om 22:56 uur

ben trouwens geen meid hoor :)Celesta, ik vind dit een leerzaam forum ^O^

Login of registreer om te reageren
Moderator
29-01-2007 om 11:09 uur

Welkom op dit forum en veel lees plezier!

Login of registreer om te reageren