Gasten

25-01-2007 om 23:15 uur Gesloten

We zien de laatste tijd veel gasten op het forum. De vraag is nu waar ze vandaan kwamen en waarom ze komen.

De gasten zelf kunnen helaas niet antwoorden. Daarom de vraag aan de users. Was jij eerst gast (te beantwoorden in de poll), hoe heb je het forum gevonden, en waarom toch hier ingeschreven?

We weten dat dit topic veel weg heeft van "Hoe ben jij op het astmaforum terecht gekomen", maar willen dit gebruiken om te zien of we kunnen snappen hoe het zit met de gasten op het forum.

De reacties zijn gesloten.
25-01-2007 om 23:20 uur

Ik heb me meteen geregistreerd :Y. Ik kijk echter wél vaak wat er gaande is zonder ingelogd te zijn (als 'gast' dus). Big sister is watching you :P.

25-01-2007 om 23:34 uur

Ik heb niet meteen geregistreerd, was eerst vooral nieuwsgierig, maar al snel vond ik het irritant dat ik niet kon reageren. Toen kwam ik erachter dat je alleen kan reageren als je ook geregistreerd bent. Vervolgens heb ik me dus maar geregistreerd. Nu ben ik als ik online ben ook meteen ingelogd, dus altijd zichtbaar.

Moderator
25-01-2007 om 23:37 uur

Ik heb me ook gelijk geregistreerd dat doe ik eigenlijk altijd als ik ergens terecht kom waar ik t intressant vind :)
Tenzij ik er direct voor moet betalen haha
Ik hou er niet van dat ik minder opties heb als iik niet ingelogd ben dus dan registreer ik maar!
x

26-01-2007 om 08:38 uur

ik heb ook eerst even meegekeken. toen ik heel veel herkenning vond heb ik me aangemeld. ik moet wel bekennen dat ik soms te lui ben om me aan te melden  :@

26-01-2007 om 08:38 uur

ik heb 3 topics (wist nog niet dat t topics heten toen :P) bekeken en heb me toen geregistreerd... EN IK BEN ER BLIJ MEE!!!

oja en ik log nooit uit ik blijf aangemeld ofzo... als ik naar astmaforum.nl ga dan ben ik gewoon al aangemeld... lekker makkelijk :P

kus hester

26-01-2007 om 15:40 uur
Reactie op hester

oja en ik log nooit uit ik blijf aangemeld ofzo... als ik naar astmaforum.nl ga dan ben ik gewoon al aangemeld... lekker makkelijk :P

kus hester

Zo doe ik het sinds kort ook. Niet meer uitloggen. Zodra ik naar het astmaforum ga ben ik ingelogd. Heerlijk eenvoudig.
Oma Akke :{w

26-01-2007 om 09:15 uur

Ik was op zoek naar informatie over astma i.v.m. Jefrey.Na een avond te hebben gelezen ( er stond toen nog niet zoveel op  :P) Heb ik mij geregistreerd en gelijk het hele verhaal van Jefrey opgeschreven. :+

Ook ik log me elke keer uit en lees soms mee als gast.Staat er iets bij waar ik op wil reageren dan log ik me in. :+

26-01-2007 om 09:40 uur

hi, ik heb eerst even rondgezworven op dit forum, vond dit toen zo leuk forum dat ik mij ingelogd heb na enkele dagen. :W

26-01-2007 om 10:58 uur

Ik weet het niet heel zeker, maar ik denk dat ik me gelijk geregistreerd heb. Dat doe ik eigenlijk altijd wel als ik op een forum kom (voor mijn studie ben ik van allerlei fora lid).

26-01-2007 om 13:57 uur

Ik ben regelmatig als gast hier te vinden, vooral als ik het even niet de moeite vind om in te loggen.