Mag ik me even voorstellen?

17-01-2007 om 13:58 uur

Hoi  beste forum vrienen.Eindelijk komt het ervan om mij even voor te stellen.Ik ben Simonne ongehuwde vrouw van 67 jaar wonende in Vlaanderen(Belgie)Na een maand opname is bij mij  vorig jaar aspecifieke bronchiale hyperreactiviteit (astma)vastgesteld.Helemaal onder controle is het nog niet,ik kan nog heel veel last hebben van moeheid en drukkend gevoel op de borst.Als medicatie neem ik alang xyzall,nu achtereenvolgens:seritide discus dat lukte niet daarna seritiede volumatic dat ook lukte niet.Ik ben nl.heel gevoelig als er iets door mijn keel moet,met die seritiede is het puffen en nee dat niet.Nu neem ik singulair en ik moet zeggen dat lukt mij beter.Volgende maand terug naar LA we zien dan wel als het resultaten gegeven heeft.Mijn klachten zijn allerlei van een lopende neus tot hoesten niet hoorlijk,maar we houden het vol.Ondanks het laat ontdekken van astma ben ik al ziek van in mijn kinderjaren,eerst een hartafwijking die me jaren bedarrest gegeven heeft,een tijdje daarna werd ik rolstoelpatiente 24 uur op 24.Ik woon zelfstandig in een diensten centrum en ik mag zeggen dat ik het hier heel naar mijn zin heb.Nu weet ge toch iets van mij.hopende dat het niet langdradig en vervelend was stuur ik u vele vlaamse groetjes.
Simonne ^O^ :Y

http://i128.photobucket.com/albums/p193/Esthers_album/Simonne.jpg

Login of registreer om te reageren
17-01-2007 om 14:21 uur

Hoi Simonne! :)

Ik kende je al wel van onze reacties op de stemproblemen, en nog ergens anders had je verteld van die rolstoel enzo.
Je schrijft juist erg leuk, ik moet maar steeds aan dat koffiekletske van je denken! ^O^ :)
Misschien moeten wij bij "General Chat'een topic starten die zo heet.

Liefs,
Tical :)

Login of registreer om te reageren
17-01-2007 om 15:55 uur

Welkom op het forum. Echt superleuk...........
Zie mijn oma dit nog niet doen dus vind ik echt super tof.

Login of registreer om te reageren
Moderator
17-01-2007 om 18:46 uur

welkom hier!
hopelijk hebben we veel aan elkaar!

Login of registreer om te reageren